اجتماعی

بررسی همه جانبه پیشنهاد وزارت بهداشت نسبت به اعمال محدودیتها در مرز با یک همسایه غربی

دبیر کمیته تأمین اجتماعی و انضباط ستاد مدیریت کرونا درخواست وزارت بهداشت برای محدودیت بیشتر مرزها با کشورهای غربی را در کمیته تأمین اجتماعی و انضباط ستاد ملی بررسی و گزارش جامعی را به مدیریت ملی ارائه داد ستاد تصمیم گیری نهایی کرونا اعلام کرد.

به گزارش سلام آنلاین. حسین قاسمی ، مدیرکل امور مرزی وزارت کشور ، با اشاره به بیانیه وزارت بهداشت در مورد ایجاد محدودیت های مرزی جدید برای همسایگان غربی ، پس از دریافت نامه وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، این این موضوع در دبیرخانه کمیته تأمین اجتماعی و انضباط ستاد ملی مدیریت کرونا از طریق ارتباط با پنج آژانس مربوطه و سایر ادارات مربوطه در امور مرزی مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمی افزود: پس از خلاصه اولیه كارشناسان و بحثهای كارشناسی آژانسهای درگیر در تعامل مرزی در خصوص این پیشنهاد ، موضوع در جلسه اضطراری كمیته انضباط و تأمین اجتماعی ستاد مطرح شد. تاج را با حضور مدیریت كنید. با توجه به ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی و با توجه به اهمیت تأثیر اقدامات در این زمینه ، تصمیم بر آن شد که موضوع در قالب یک گزارش جامع به ستاد مدیریت کرونا ارسال شود و اقدامات نهایی انجام شود. مطابق با تصمیم ستاد ملی مدیریت تاج.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، دبیر کمیته امنیت و انضباط ملی کرونا در پایان خاطرنشان کرد: پس از تصمیم ستاد ملی کرونا ، اطلاعات مناسب ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا