رییسی مطرح کرد؛ سفر و دید و بازدید‌ها عامل چرخش کرونای انگلیسی در کشور

رییسی مطرح کرد؛ سفر و دید و بازدید‌ها عامل چرخش کرونای انگلیسی در کشور

به گفته شفاف علیرضا رییسی ، سخنگوی ستاد ملی کرونا ، در آخرین جلسه هیئت معاونان وزیر بهداشت در سال 1399: جان و خانواده خود را نجات دهید. به خصوص کودکان و افراد مسن باید از مهمانی ها خودداری کنند و جداگانه به دیدار نوروز بروند.

وی استفاده از اینترنت را بهترین گزینه برای بازدید خواند و گفت: با رعایت این موضوع می توانیم عزیزانمان را برای تعطیلات و تعطیلات آینده در کنار خود داشته باشیم.

با توجه به تملک نوروزی در آخرین روز سال ، رییسی افزود: “با توجه به تقویت زیرساخت های کشور طی یک سال گذشته ، بهترین راه خرید مراجعه به یک فروشگاه آنلاین و فعال سازی است. این امر تا حد زیادی باعث کاهش بازدید و شیوع تاج.

وی این سفر را عامل مهمی در انتقال و شیوع کرونا دانست و افزود: با گسترش واکسن ها و کاهش شیوع بیماری ، هموطنان نباید در نوروز و خدا سفر کنند و ماه آینده زمین مناسب برای سفر.

Risa با اشاره به فعالیت های بهداشتی در سراسر کشور در سال 1399 ، گفت: “همکاران من در طول گسترش Covid 19 از مرکز بهداشت شهرستان به مرکز شهر با تمام وجود خدمت کردند. به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ، ماماها ، بهداشت حرفه ای و دندانپزشکان ، آسیب شناسان و سایر پرسنل این حوزه تبریک می گویم.

سرانجام ، معاون وزیر بهداشت هاروس 1400 ، ضمن اشاره به آمادگی مرکز بهداشت در دوره فعلی ، افزود: “علاوه بر تقویت بازرسی های بهداشت محیط در این روزها ، مرکز بهداشت دیگران نیز آماده خدمت به مردم ایران خواهد بود. “

دکمه بازگشت به بالا