استان ها

رونق کارگوترمینال اصفهان درگرو بازاریابی صادرات است

سلام آنلاین / اصفهان اسفاهان ، رئیس فدراسیون صادرکنندگان و واردکنندگان کشاورزی گفت: “امروز اسفاهان نیازی به سرمایه گذاری در تولید ندارد و ما باید به دنبال بازارهایی برای صادرات محصولات کشاورزی و گلخانه ها باشیم بلکه در عوض توجه مناسب را در استانهای دیگر جلب خواهیم کرد.” اکنون مکان های حمل و نقل وجود دارد. ” آنها از استروژن استفاده می کنند.

احمدرضا توکلی در مصاحبه با سلام آنلاین ، در مورد استقبال کم از ایسافانیان از کاگوتوم اظهار داشت: “ما باید ذهن تولید کنندگان را تغییر دهیم و از طرف مسئولان از جمله جهاد کشاورزی درباره منافع خود به آنها بگوییم. “

وی استقبال کم از تهیه کننده ایسافاهان از حوض استان را برخی تصورات غلط از حاضران عنوان کرد و گفت: “وقتی محصول کوزستون 700 کیلومتر از زمین بود ، حمل شده در كاگو ایشاهان و سرانجام از استان ما صادر شده است ، پذیرفتنی نیست كه اسفاهان محصولی را كه از این محل صادر می شود نداشته باشد.

رئیس فدراسیون صادرکنندگان و واردکنندگان کشاورزی ، ایسافان ، به کاهش قدرت خرید مردم روزمره اشاره کرد و افزود: “این مسئله نه تنها در بازار داخلی بلکه باعث ایجاد مشکلاتی شده است. حتی در بازارهای خارجی به دلیل عدم ارتباط با جهان. ما باید از ترس از بیماری بخوابیم ، باید از زیرساخت ها و پارکینگ های اصفهانی به هزاران دلیل و دلیل استفاده کنیم.

وی گفت: اگرچه در دهه 80 ما 1.9 میلیارد ون برنده در ایستگاه کاراگو اصفهان سرمایه گذاری کردیم ، اما امروز تنها هزینه این ایستگاه 10 برابر سرمایه گذاری است. ما ابتدا باید از این توانایی به روش درست استفاده کنیم. ” .

Hem Marty با بیان اینکه درباره سرمایه گذاری Dimmati 144 میلیارد VND در تولید محصولات سبز در استان وجود دارد ، اظهار داشت: اکنون ایشاهاهاهان نیازی به سرمایه گذاری در تولید ندارد و باید به دنبال بازارهایی برای صادرات محصولات کشاورزی و خانگی باشیم. شیشه اما به جای یک حس معقول. هم اکنون استان های دیگر برای انتقال کالاها از تجهیزات اصفهان هان استفاده می کنند.

وی گفت: “محصولات استان های همجوار که توسط شرکت های حمل و نقل استان ایسافان صادر می شوند با توجه به اینکه اعلامیه گمرکی آنها از درون در حال ورود است ، به عنوان صادرکننده ایشاهان اعلام می شوند.” اما ما از این توانایی در ایسافان استفاده نمی کنیم. “

رئیس هیئت مدیره فدراسیون صادرکنندگان و واردکنندگان کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت: در 50 روز گذشته حدود 150 تن صادرات از اسفاهان کوگو تنها به کویت صادر شده است. آنها باید نیازهای سایر کشورها را از طریق بازاریابی مشخص کنند. به عنوان مثال ، وقتی ترکیه مرز مشترکی دارد ، 12 میلیارد دلار مواد غذایی و محصولات کشاورزی به روسیه صادر می کند ، اما ایران با شش مرز مشترک از آن مزیت استفاده نمی کند.

به گفته امروز همتی ، کرونا بهترین فرصت برای گرفتن بازارهای صادراتی از سایر کشورها در صورت امکان با برنامه ریزی و تأیید مقامات استانی در کارگروه های مختلف است.

وی گفت: “در حال حاضر ، اتحادیه برنامه ریزی کرده است تا یک ایستگاه صادراتی گل و سبزیجات ، یک غذای سبزیجات و سبزیجات تابستانی برای ایستگاه حمل و نقل راه‌اندازی کند و ما امیدواریم که از ظرفیت اندیشه محدود بماند.” بیایید از تراز صادرات استان استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا