اجتماعی

روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کلاسهای درس و خوابگاه‌های دانش‌آموزی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش روند اجرای پروتکل بهداشتی جهت بازگشایی مستقیم مدارس را تشریح کرد.

به گزارش سلام آنلاین مهرزاد حمیدی در نشست مشترک شورایاران ، نمایندگان پارلمان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور با موضوع “پروژه آنلاین و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید” در اردوی فرهنگی آموزش و پرورش شهید باهنر گفت جمهوری ، که گفت: “آموزش بر اساس بازگشایی مدارس “ضروری بود. باید کارگروهی با تمرکز بر وزارت بهداشت ، سازمان صدا و سیما ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی تأسیس شود و در حالی که اطمینان در افکار عمومی وجود دارد ، واکسیناسیون مربوط به انسان باید اجرا شود. زیر نظر این تیم

حمیدی به ایجاد 427 مرکز اجتماعی برای واکسیناسیون اشاره می کند. بیش از 82 teachers از معلمان برای اولین بار در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند و در برخی استانها تا 80 از آنها واکسینه شده اند. واکسن دوم.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، همه واکسیناسیون معلمان تا ابتدای آنلاین ماه به پایان می رسد. دانشجویان و اساتید دانشگاه فارنهایت نیز هر دو دوز کروناویروس را دریافت می کنند.

به گفته حمیدی ، مطابق پروتکل بهداشتی ، فاصله بین دانش آموزان در کلاس درس حدود یک و نیم متر است و بقیه وقت دانش آموزان ، به ویژه در مدارس ابتدایی ، به گونه ای برنامه ریزی شده است که شلوغ نباشد. ، تا حد امکان کاهش یابد.

وی افزود: کلاس باید دارای تهویه مطبوع باشد که از یک سو وارد کلاس شده و از طرف دیگر هوا را خارج کند. کلاسهای مختلف خدمات باید حداکثر سه بار در روز ضد عفونی شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر بهداشت گفت: در مورد خوابگاه های دانش آموزان باید فاصله 2 متری بین تخت ها رعایت شود و از دو تخت استفاده نشود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، حمیدی نتیجه گرفت که “مراقبت های بهداشتی دانش آموزان وظیفه اصلی ما است و ما تلاش می کنیم پروتکل بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا را برای جلوگیری از آسیب ها رعایت کنیم. تا آنجا که ممکن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا