اجتماعی

رعایت پروتکل‌های بهداشتی، غرض‌ورزی‌ها را کاهش می‌دهد

سلام آنلاین / زنجان وزیر بهداشت گفت که معتقدین نباید اجازه دهند افراد بدخواه ، عمدی و سو ab استفاده کننده در ماه رمضان پروتکل بهداشتی را رعایت کنند.

عصر امروز (15 آوریل) سعید نمکی در مرکز پیشگیری و کنترل کرونا در استان زنجان ، سعید نمکی با اشاره به گذشته و مدیریت دشوار و تماشایی موج تاج در سه کشور اظهار داشت: با وجود کمبودها ، علی رغم تحریم ها ، توانست این کار را انجام دهد در مدت زمان کوتاهی در صحنه بین المللی است و اکنون صادر کننده این محصولات به کشورهای دیگر است.

وی خاطرنشان کرد که ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم و سال گذشته نه تنها در مورد سلامتی ، تأثیر کرونا بر سلامتی بلکه در جنبه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی جهان بود. وی افزود: ایران در حال حاضر به عنوان یك تولید كننده بزرگ و در عین حال صادر كننده داروهای كرونا و ضد ویروسی است و ما آماده صادرات به سایر كشورها هستیم كه این موفقیت بزرگی است.

“هفته آینده ، با موج بیماری ویروس کرونا قلب ، با سخت ترین مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب در 14 ماه گذشته روبرو خواهیم شد ، اما با درک و هماهنگی ، مدیریت خوب و تنگی کلیه این اندام ها به درستی مطابق با اگر این گروه از بیماران در هفته آینده کنترل نشوند ، هیچ تخت خالی در بیمارستان استان وجود نخواهد داشت. خیر ، بنابراین مسئولان باید بحران را با افزایش تعداد به 16 کنترل کنند. – مرکز مشاوره در Quid-19 و تشخیص.

وی گفت: “امروز ما در کشور با یک طوفان بزرگ و ویروس ویروسی روبرو هستیم: با تجربه ارزشمندی که طی 14 ماه گذشته به دست آورده ایم ، می توانیم بر روی امواج سوار شویم.” به لنز ، اما پروتکل بهداشت و فاصله اجتماعی نقض شده است ، مدیریت موفقیت دشوارتر است.

نمکی با تأکید بر لزوم نظارت بر بیماران ترخیص شده از بیمارستان ، گفت: بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در روز 9 و 10 بیماری به طور ناگهانی بیمار می شوند ، بنابراین 70٪ از ریه ها دیروز کاملاً مرتبط بودند ، بنابراین پس از قطع برق بیماران نباید تنها بماند و باید از طریق تلفن کنترل شود.

وی با تأکید بر پرهیز از سیاست در بحث کرونا ، افزود که “این سیاست ها شورشی است و برخی می خواهند دولت ، دفاتر رهبر عالی و کل نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.” ما می خواهیم تاج را به عنوان یک حشره بهداشتی متحد کنیم و به دنبال خوشبختی مردم باشیم.

وی گفت: “چندین حمله تبلیغاتی به ویروس کرونا در کشور انجام شده است که باعث ایجاد فضای ناجوانمردانه شده است.” پایبندی به پروتکل و انزوای اجتماعی تنها راه مقابله با کرونا است ، اگرچه کرونا “تزریق به همه افراد هنوز پروتکل را دنبال می کند.

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه از م believeمنان می خواهیم در ماه مبارک رمضان بهانه ای برای دشمن نگیرند ، خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید دعای مrsمنان در این ماه مبارک روش است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا