اجتماعی

راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه کرونایی در اراک/شاید کار به راه‌اندازی نقاهتگاه بعدی هم برسد

سلام آنلاین / مرکزی رئیس مرکز بهداشت شهرستان اراک از تعیین سالن ورزشی دانشگاه مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اراک به عنوان محل دفن بیماران کرولا خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی اراک ، دکتر سعید محمد دوست اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد بیماران تحت معالجه بیمارستانی در مراکز درمانی ، تصمیم بر این شد که مجموعه سالن ورزشی دانشگاه منجمین نجومی (ص) دانشگاه علوم پزشکی اراک علوم ، واقع در Sadiq ، برای ورود به چرخه درمان ، که محل اسکان بیماران عروقی است.

وی گفت: بسیاری از بیماران قلبی عروقی نیاز به انزوا و نظارت دارند. از طرف دیگر ، به دلیل اینکه تعداد بیماران با مشکلات جدی روز به روز در حال افزایش است ، این سالن ورزشی برای بیماران با وضعیت عمومی بهتر نسبت به مکان های دیگر در نظر گرفته شده است. بیماران عروقی “گرفته شده.

دکتر محمد دوست گفت که این مرکز ورزشی به دلیل وسعت زیاد و توالت و سرویس بهداشتی مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی با هماهنگی نیروهای هوایی مارکسیست و پدافند هوایی به بیش از 100 تخت مجهز خواهد شد و امروز و فردا ، 11 آوریل ، کار بازسازی به پایان خواهد رسید و بیماران می توانند به این مرکز منتقل شوند.

محمددوست اظهار داشت: برای استفاده از قدرت و مراقبت حرفه ای باید مشاوره هایی انجام شود زیرا این بیماران نیاز به مراقبت و توجه در خانه ای دارند که درک آن دشوار است.

وی با تشکر از نیروهای جهادی و داوطلبان و دانشجویان جاجی گفت: “در این مرکز داوطلبان باجی و دانشجویان و نیروهای جهادی نیز از خدمات غیر نگهداری و شریک” بیماران “محسوب می شوند.

در پایان مدیر مرکز بهداشت اراک گفت: “امیدواریم با رعایت دقیق پروتکل بهداشت تا حد ممکن شاهد مدیریت موج چهارم باشیم اما در صورت ادامه این روند صعودی مجبور به تنظیم زمین خواهیم بود. Sports 5 Maddox . با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان. بگذارید توسط واحد استانی به مدار برود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا