عمومی

دیده‌بانی سه میلیون و ۶۵۰ هزار هکتار از مراتع سیستان ‌وبلوچستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامحسین تیموری می گوید سخن گفتن وی به آنلاین گفت: “مشاهده ملخ کویر از ماه نوامبر تاکنون زیاد بوده است.” ازسه یک میلیون و 600 هزار هکتار زمین چمنزار در استانهای سیستان و بلوچستان پاکسازی شده و خوشبختانه هیچ مورد آفاتی مشاهده نشده است.

مدیر سازمان حفظ نباتات آشور و گروه جهادی گفت: “ملخ صحرا یکی از آفات در معرض خطر است که از مراکز اصلی خود در آفریقا و خلیج فارس به مناطقی از منطقه فرار کرده است.” از خاورمیانه در سال 1997 ، از جمله ایران و شیشا و بلوچستان.

“از آنجا که این آفت بخشی از آفت عمومی است و مبارزه با آن به عهده دولت است ، طبق قانون ، جهادگران و BJP از اواسط مارس 1997 تا 4 ژوئیه به هر وسیله و همکاری بین مقامات ملی و استانی بسیج شده اند ، 1998 “211،500 هکتار با این آفت کنترل شیمیایی می شود ، که خوشبختانه به محصولات کشاورزی آسیب نمی رساند.

تیموری افزود: “موج بعدی حملات ملخ صحرا در تاریخ 26 نوامبر 1998 از پاکستان آغاز می شود و عملیات از یک شهر نظامی آغاز می شود.” فنوججواهر لعل نهرو آغاز شده و اکنون به هشتمین ماه مبارزه با آفت رسیده ایم ، بنابراین عملیات پایش در سراسر استان و مبارزه با ملخ در 15 شهر ادامه دارد.

وی گفت: “هشدارهای دنیا را نیز دنبال کنید.” فا و کارشناسان سازمان ملی حفاظت از گیاهان ، بر اساس حمله مجدد ملخ ها ، مهاجرت برای گذراندن زمستان به مرزهای کشور ، این سرویس کلیه وسایل و تجهیزات را برای نظارت فراهم می کند و آنها را فعال می کند. مواد شیمیایی علیه ملخ های کویر همیشه. در گذشته استفاده می شده است.

مدیر سازمان حفظ نباتات و کشاورزی جهادی CIA گفت: “ما از کشاورزان عزیزمان می خواهیم که در صورت مشاهده این آفت به یکدیگر نزدیک شوند.” اکثر مرکز جهاد کشاورزی گزارش داده است که بیشترین مقاومت در بین استان های آسیب دیده از آفت در سال های اخیر مربوط به سیستان و بلوچستان است.

دکمه بازگشت به بالا