اجتماعی

دستگیری ۳۲۰ تن از اراذل و اوباش و گردانندگان مراکز فساد و قمار در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران گفت: در مرحله جدید این طرح ، 320 سارق سطح بالا ، مزاحم ، عاملان فاسد و مراکز قمار دستگیر و به دادگاه معرفی شدند. 105 نفر از آنها سارق و 120 نفر متجاوز هستند. نه نفر مسلح بودند و 19 نفر علاوه بر جنایات در بخش مشروبات الکلی نیز کار می کردند.

به گزارش سلام آنلاین ، سردار حسین رحیمی در مرحله جدید طرح مرجع پلیس امنیت عمومی که صبح امروز در مقر پلیس تهران اجرا شد ، تأیید کرد: مرحله سوم طرح اقتدار در محل انجام شد. و بدیهی است. اکثر این اقدامات با حضور پلیس امنیت در محل انجام شد و با وجود هجوم مجرمان سایبری ، علاوه بر قابلیت های پلیس امنیت ، از قابلیت های پلیس FTA نیز استفاده شد.
وی افزود: “در این مرحله از توطئه ، 320 سارق سطح بالا ، مزاحمان ، اپراتورهای مرکز فساد و قمار دستگیر و توسط پلیس امنیت به دادگاه معرفی شدند.” 105 نفر از آنها سارق و 120 نفر متجاوز هستند. نه نفر مسلح بودند و 19 نفر علاوه بر جنایات در بخش مشروبات الکلی نیز کار می کردند.

به گفته فرمانده پلیس شهر ، این 59 نفر علاوه بر جنایات ، حمل کننده یا فروشندگان مواد مخدر یا عاملان قمار و مراکز فاسد بودند. هشت قبضه سلاح و 140 قبضه سلاح پیدا شد و 258 قبضه سلاح تقلبی نیز کشف شده است که برخی از آنها در حین فروش ضبط و تعدادی نیز استفاده شده است.
وی با اشاره به ممنوعیت قانونی در اختیار داشتن سلاح گرم ، گفت: لازم به ذکر است که هرگونه ترتیبی برای خرید ، فروش و در اختیار داشتن هر گونه سلاح گرم علیه حمل کننده ، خریدار و سرنشین مجازات و غیرقانونی است. جرم است و باید با آن برخورد شود. “

به گفته سردار رحیمی ، در جریان این عملیات ، 57 دستگاه بی سیم پیدا شد و 48 مرکز بازی با درآمد میلیاردی در نقاط مختلف پایتخت پیدا و منهدم شد. سالن بدنسازی نیز پلمپ شده است. علاوه بر این ، 30 هزار نخ سیگار قاچاق ضبط و 39 بسته مواد غذایی غیرمجاز ضبط شد.

فرمانده پلیس تهران می گوید 58 اپراتور وب سایت فعال در جهت بسیج و امنیت و فرهنگ پورنوگرافی و بی اخلاقی دستگیر شده و همچنان شکنجه خواهند شد: 27 هکر در بازداشت ها فعال هستند و 17 سایت شرط بندی فعال نیز مسدود شده است. یازده قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 120 هزار وسیله نادر مواد مخدر کشف شد. در این عملیات یک باند سه نفره با 113 شاکی نیز دستگیر شد. درآمد این گروه 30 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه شش نفر متهم به کلاهبرداری سایبری با 500 شاکی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند ، برقراری امنیت عمومی را اولویت اصلی پلیس پایتخت دانست و ادامه خواهد داد: توسط پلیس تخصصی فرماندهی انتظامی تهران اجرا شد و این هشداری بزرگ برای کسانی است که قصد دارند با امنیت عمومی جامعه مخالفت کنند.

فرمانده انتظامی تهران با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در هرگونه اقدام امنیتی گفت: «روز گذشته دو مامور پلیس ما در برخورد با مجرمان در عملیات مشترک پلیس مجروح شدند.مرکزی و همدان. مجرمان دستگیر شده اند. “

وی با اشاره به جهالت و حرص و طمع جنایتکاران در سالهای اخیر گفت: “به راستی که اخیراً جهل و نادانی جنایتکاران افزایش یافته است و این نادانی و حرص و طمع توسط” پلیس “رفع خواهد شد. پلیس به هیچ وجه از مواضع خود عقب نشینی نمی کند و از هیچ اقدامی برای تأمین امنیت مردم خودداری نمی کند.

سردار رحیمی با بیان اینکه پروژه های کاشف ، رعد و ظفر به طور مستمر در حال اجرا است ، گفت: در پنج ماه گذشته شاهد افزایش یک درصدی جرایم و دو درصد افزایش یافته های خود بودیم. با در نظر داشتن این هدف. ” نیروی پلیس همچنین تمام تلاش خود را برای اصلاح مجرمان دارای سابقه کیفری و جلوگیری از تکرار جنایات انجام می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا