حوادث

برخورد با اراذل و اوباش از اولویت‌های امسال پلیس است

سلام آنلاین/ کرمانشاه سخنگوی فرماندهی کل دولت اسلامی به پلیس دستور داد تا نظم و امنیت اجتماعی را حفظ کند و تداوم تصمیم پلیس در قبال مجرمان، مجرمان و مجرمان از مهمترین اولویت های پلیس در سال جدید است.

سردار «مهدی حاجیان» در دیدار با فرمانده و نیروی انتظامی شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد در هر شکل و موقعیتی بخواهد از آن عبور کند با آن مواجه می شود مشکل خواهد داشت. واکنش شدید و سریع ماموران انتظامی ..

وی با بیان اینکه ماموران پلیس همواره در تلاش هستند تا بهترین خدمات را ارائه دهند، مردم را به رعایت قانون تشویق کنند و در ازای خویشتن داری شدید در برابر مجرمان، مجرمان را در همه جای این سرزمین در امان نگه دارند. و بیشتر آنها در اسرع وقت دستگیر و محکوم می شوند.

آقای سردار حاجیان تاکید کرد که “هر جامعه امنیتی مرفه و مرفه است و افسران و پلیس کوشا جمهوری اسلامی اسرائیل، جان برکف، شبانه روز برای برقراری و حفظ امنیت و رفاه پایدار تلاش می کنند.” خداوند و با همکاری خوب مردم می توانند اقدام موثری انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان سنگر دشمن ایستاده و از دستاوردهای ارزشمند خود دفاع می کند تا زمانی که حضور و قدرت دشمن نتواند به اهداف و برنامه های خود دست یابد.

وی همچنین نیروی انتظامی را نهادی سوسیالیستی خواستار امنیت و فرهنگ دانست و گفت: فرمایشات امیدبخش رهبر معظم انقلاب، مجاهدان نیروی انتظامی در راه خدا و نیروی انتظامی یکی است. ارکان امنیت کشور باعث شده است که مسئولان با روحیه و قدرت مضاعف برای خدمت به مردم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه تلاش کنند.

سردار حاجیان با اشاره به موج بازگشت مسافران نوروزی از شهرهای مختلف کشور، گفت: امیدوارم مردم باهوش ما زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و معطل نکنند. در جاده اتفاق نمی افتد.”

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کاهش 22 درصدی تلفات و جراحات جاده ای در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش بیش از 50 درصدی ترددها را افزایش داد و گفت: تعطیلات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به محدودیت های ترافیکی سنگین در آخرین روز تعطیلات، رانندگان این وسایل نقلیه به ویژه در جاده شمال به مرکز کشور باید به تبلیغات توجه کنند. و توصیه مسئولین جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل.

سردار حاجیان در پایان کرمانشاه را یکی از امن ترین استان های کشور و سنقروکلیایی را امن ترین شهر کرمانشاه معرفی کرد و گفت: این امنیت نشان از تعهد و صداقت جدیت ماموران نیروی انتظامی در حفظ امنیت است. “مردم قابل تحسین.” و قدردانی ویژه ای دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا