اجتماعی

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در پوشش مامور قلابی در شهرستان انار

سلام آنلاین/ کرمان فرمانده انتظامی انار از دستگیری کلاهبردار میلیاردی به اتهام اختلاس از ماموران قلابی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین، سرهنگ رضا خلیلی نژاد اظهار داشت: با توجه به شکایت مردم از کلاهبرداری از افراد غریبه که سر و صدا به پا کرده و اعتماد مردم را از طریق تلفن و پیامی با معرفی خود به عنوان مامور پلیس و دریافت وجه با سایر شرایط جلب کرده است. دستور ویژه به دستور بازپرس پلیس آگاهی و پلیس فتای شهرستان صادر شد.

وی افزود: این اداره با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، فرد کلاهبردار را شناسایی و پس از دریافت نماینده دادگستری در عملیاتی تکان دهنده در مرکز استان کرمان در حین اجرای آزمایشی و ارتکاب جنایت وی را دستگیر کرد.

وی گفت: این جوان 35 ساله پس از مواجهه با اسناد و مدارک بلی، به 72 فقره اختلاس به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در پنج استان کشور از جمله تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان و کرمان اعتراف کرده است.

سرهنگ خلیلی نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید ماموران واقعی پلیس را بشناسند، به مردم توصیه کرد: همراه با تذکر مسئولین به افراد ناشناس اعتماد نکنید، از افراد کلاهبرداری، اطلاعات سپرده و حساب بانکی خودداری کنید.

بازرس انتظامی شهرستان اندت از مردم درخواست می کند موارد مشکوک را سریعاً از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند و در صورت وقوع کلاهبرداری در این راه در اسرع وقت با پلیس شهرستان انار تماس گرفته و یا با شماره تلفن 34386708 تماس بگیرند. (034).

میلیاردر کلاهبردار به اتهام عوامل کلاهبردار در انار دستگیر شد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا