حوادث

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – سلام آنلاین

رئیس پلیس FATA تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از اعضای باند اسکیماری خبر داد و گفت که متهمان 30 میلیارد ریال از کارت های بانکی مردم برداشت کرده اند.

به گفته سرهنگ سلام آنلاین داوود معظمی گودرزی وی گفت برخی از ساکنان پلیس FATA را ارجاع داده و از برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی خود که توسط بازرسان تحقیق می شود ، شکایت کردند.

وی افزود: “تحقیق در مورد علت و روش برداشت از حساب بازنده با اشتراک اظهارات شاکی انجام شد. محققان دریافتند که شاکی در همان منطقه زندگی می کند و “برای مدت زمان مشخصی از کارت خودپرداز آنها خریداری شده است.”

رئیس پلیس تهران افزود: با دریافت سرنخ ها ، محققان گمان می كردند كه مجرمان با استفاده از مجسمه ها ، كارت های بانكی را سرقت كرده اند.

با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد این چهار متهم برای برداشت پول از حساب های بانکی مردم همکاری داشته اند ، گفت: “هویت و محل نگهداری متهمان شناسایی و شناسایی شد. هر چهار نفر در یک عملیات میانجیگری با میانجیگری دادگاه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان به جرم خود اعتراف کرده و گذرنامه 50 مسافر را کپی کرده و با آنها کالا خریداری کرده اند ، افزود: کارشناسان مبلغ سرقت شده را اعلام کردند حساب بانکی قربانی 30 میلیارد ریال.

براساس وب سایت پلیس گودرزی ، از شهروندان خواسته می شود هنگام خرید با کارت بانکی و انجام معاملات بانکی موبایل ، دارنده کارت رمز ورود اولیه خود را وارد کنند و از دادن رمز بانکی خودداری کنند. به دیگران و فروشندگان. فروشنده موظف است دستگاه pos را در اختیار خریدار قرار دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا