اجتماعی

دستگیری شکارچیان حیات وحش منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد

سلام آنلاین/ لرستان فرمانده کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری دو متخلف محیط زیست در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد خبر داد.

قاسم دلفانی گفت: نیروهای حفاظت محیط زیست لرستان حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد متوجه حضور چهار شکارچی شدند که پس از ساعت ها تعقیب و گریز در تاریکی شب موفق به دستگیری دو شکارچی شدند که یک قبضه اسلحه ام و یک قبضه اسلحه برنو کشف و ضبط کردند. .

وی با بیان اینکه دو شکارچی دیگر متواری شدند، گفت: علاوه بر دو قبضه سلاح، تعدادی از متخلفان با گوشت بز شکار و ادوات شکار نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: با شناسایی متواریان، دستور قضایی از سوی دادسرای سلسله صادر و عاملان آن در اسرع وقت دستگیر شدند.

دلفانی افزود: پرونده این متخلفان پس از بازجویی و محاکمه اولیه برای سیر مراحل قانونی به دادسرای سلسله ارجاع شد و دستگاه های کشف شده از آنان همچنان در دست بررسی است و این اداره با رعایت ماده 14 قانون مربوط شکار و ماهیگیری.

وی از تمامی دوستداران محیط زیست خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند و یا با شماره تلفن 1540 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا