حوادث

دستگیری سارقان حرفه‌ای در کردکوی و علی‌آبادکتول

اطلاعات تکمیلی:

سردار سعید دادگر ظهر امروز یکشنبه 20 اردیبهشت 1402 در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح جزئیات دستگیری سارقان خودرو و محتویات داخل خودروها در کردکوی و علی آبادکتول پرداخت و گفت: کردکوی در حین گشت های هدفمند. در شهر یک دستگاه پژو پارس پیدا کردند، مشکوک شدند و متوقف شدند.

وی با تائید اینکه پس از وساطت دادگاه و بازجویی از سوی مقامات مبنی بر سرقت خودرو چندی پیش در شهرستان همجوار انجام شده است، گفت: خودروی مسروقه به موقع در دام ماموران و سارق قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بازگرداندن خودرو به مالک اصلی در حال انجام است، گفت: اقدامات قانونی برای شناسایی این اموال انجام می شود که در دستور کار افرادی که خودرو را مفقود کرده و به وی تحویل دادند، است.

این افسر پلیس در ادامه به جزئیات دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در علی آبادکتول پرداخت و خاطرنشان کرد: پس از چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو، تحقیقات در این خصوص انجام شد. در دستور کار ماموران اطلاعات شهرستان.

وی، اشراف اطلاعاتی و تلاش مستمر مسئولان را دلیلی برای شناسایی سارقان دو کارشناس عنوان کرد و افزود: با اخذ مجوز قانونی پلیس، سارق در عملیاتی مخفیانه دستگیر شد.

پلیس استان گلدتون تایید کرد که متهم در تحقیقات مقدماتی به سرقت 70 نمونه خودرو اعتراف کرد و تایید کرد که پس از تشکیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

وی برخورد قاطع با مخلان امنیت هموطنان را یکی از مهمترین وظایف و خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: مردم با نصب وسایل ایمنی از جمله ساعت زنگ دار، قفل پدال و سایر وسایل ایمنی.کوچک کنید. . برای سارقان و جلوگیری از سرقت ماشین و تجهیزات. و از محتویات داخل وسایل نقلیه خود محافظت کنند.

دکمه بازگشت به بالا