عمومی

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در طالقان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ سید صالح کشت وی گفت: در پی وقوع سرقت از یک کارگاه در جاده جدید طالقان به هشتگرد، پرونده ای تشکیل و تحت رسیدگی ویژه بازپرسان پلیس آگاهی شهرستان تلقان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعترافاتش از طریق شکنجه و اعترافاتش از طریق شکنجه گرفته شده است، تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پراید با دو مرد جوان در مقابل کارگاه توقف کرده و پس از اطمینان از عدم ورود کسی به داخل کارگاه، ادامه داد: آنها وارد کارگاه شده و قصد سرقت وسایل آنها را داشتند.

فرمانده انتظامی استان تالکین افزود: پس از انجام عملیات، پلیس با هدف قرار دادن سارقان و دستگیری و بازجویی از سه نفر از آنها، در نهایت به صورت غافلگیرانه اقدام به دستگیری تمامی سارقان کرد.

سارقان با اشاره به اینکه متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه اتهامی شدند، گفت: سارقان در بازجویی های بیشتر با مشاهده مدارک پلیسی مجبور به اعتراف و اعتراف به جرم خود شدند.15 فقره سرقت در استان.

کشت وی با بیان اینکه متهم پس از پایان پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده تمامی مالباختگان این پرونده نیز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند. ذی ارتباط توصیه می شود.

دکمه بازگشت به بالا