استان ها

در سال ۱۴۰۳ فولاد متفاوتی را خواهید دید

حسین کعبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی سلام آنلاین. وی در خصوص شرایط فوتبال ایران در سال گذشته گفت: متاسفانه سال 1402 سال خوبی برای فوتبال ما نیست. تیم ملی کشورمان در رده های مختلف امسال نمی تواند شرایط و نتایج خوبی داشته باشد. امسال متاسفانه در سطح ملی نتایج لازم را نگرفتیم و باشگاه ما در آسیا موفق نشد و در مجموع از آن سال هایی بود که فوتبال ایران روز خوبی نداشت.

در فوتبال، متاسفانه امسال شاهد بی نظمی ها، بی اخلاقی ها و هرج و مرج های زیادی در عرصه باشگاهی هستیم، خارج از زمین اینگونه است. فوتبال را تحت تأثیر آن قرار دهید. در این فصل و در هفته های مختلف لیگ به ندرت شاهد هستیم که تیم هایی علیه یکدیگر اظهارنظر نکنند و نسبت به یکدیگر بد اخلاقی کنند. در زمینه داوری هم مشکلاتی وجود دارد، در حالی که قرار است سیستم داوری ویدیویی برای همه مسابقات اعمال شود، می بینیم که این سیستم فقط در یکی دو بازی دربی استفاده می شود و خیلی از تیم ها به دلیل تقصیر داور ضرر کردند.

سرمربی جوان فولاد درباره وضعیت این تیم در این فصل گفت: اتفاق بد فوتبالی امسال هم گریبان فولاد را گرفته است. متأسفانه فولاد در این فصل تغییرات زیادی کرده است، بنابراین جایگاه تیم در انتهای جدول است، اما امیدواریم بدشانسی ها و بدبختی های فولاد در سال جدید به پایان برسد. به هواداران فولاد در سال جدید قول می دهم که شاهد تغییرات فولادی باشند که نتیجه نهایی آنها را رقم بزند.

همه ما امیدواریم که در جام ملت‌ها تیم ما به بدشانسی‌ها و بدشانسی‌های گذشته خود پایان دهد، اما متأسفانه نتوانست دوباره نتایج لازم را بگیرد. در بازی با ژاپن که در آن شرایط توانستیم حریفان سرسخت خود را شکست دهیم به نظر می رسید قهرمانی برای ما تمام شده است و شاید یکی از دلایل شکست ما مقابل قطر غرور بود.این که گروه آسیب دید و متاسفانه. مقابل قطر دور از ما امیدمان را از دست دادیم و نتوانستیم به فینال و قهرمانی برسیم.

حسین کعبی گفت: پیش بینی وضعیت فوتبال ایران در سال جدید سخت است، اما بخش مهمی از مشکل فوتبال ما در بحث مدیریتی و ساختاری است که باید به آن توجه شود. اگر فوتبال خوب و با نتیجه می خواهیم باید به فکر راه حل زیرساختی مشکل باشیم. تیم ملی کشورمان در سال جدید که با دور مقدماتی جام جهانی آغاز می شود، باید شرایطی را داشته باشد که بتواند ضمن صعود بدون مشکل به جام جهانی، تیم و حمایتی قدرتمند داشته باشد. در جام ملت ها یکی از مشکلات تیم ما بالا بودن میانگین سنی است و حالا مجبوریم نسل و رفتن چند بازیکن قدیمی را عوض کنیم و چند بازیکن جوان اضافه کنیم. این جوانان نیروی بزرگ فوتبالی هستند که با ارزش دادن به ما و دانستن نحوه استفاده از آنها می توانند فوتبال ایران را تغییر دهند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای ورزش و فوتبال ایران در سال جدید خاطرنشان کرد: امیدوارم سال جدید با اتفاقات خوب فوتبالی و غیر فوتبالی برای همه ایرانیان همراه باشد. مردم ایران لایق بهترین ها هستند امیدوارم مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند تا مردم راحت زندگی کنند. امسال هم المپیک پیش رو داریم. ورزش ایران سال ورزشی مهمی را در پیش رو دارد که انشاالله در رشته های مختلف درخشش ملی پوشان کشورمان را همراهی کند.

گفتگو با سامیه قدیری

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا