بین الملل

درخواست جمهوری‌خواهان از دولت بایدن: به مذاکرات وین پایان دهید

این نامه توسط جیمز کومر، یکی از اعضای ارشد کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا نوشته شده است. گلن گراتمن، یکی از اعضای ارشد کمیته امنیت ملی و ویرجینیا فاکس، نماینده کارولینای شمالی، و دیگر اعضای جمهوریخواه کمیته نظارت نیز کومر را در این نامه همراهی کردند.

جمهوری خواهان در این نامه با ابراز نگرانی از «تلاش های بایدن برای احیای توافق نامه جامع اقدام جمعی»، گفتند: «پول مالیات دهندگان آمریکایی نباید صرف کشورهای حامی مالی شود.» «بدون تروریسم».

در این نامه آمده است: «گزارش‌های مذاکرات در حال انجام با ایران نگرانی‌هایی را در مورد اینکه چرا دولت می‌خواهد در راستای منافع آمریکا به یک کشور متخاصم بپیوندد و مالیات دهندگان را در اختیار آن کشور قرار دهد، ایجاد کرده است».

جمهوری خواهان در این نامه از دولت خواستند تا به گفتگو با ایران پایان دهد.

آنها همچنین مدعی شدند که مذاکره با ایران جان آمریکایی ها و جهان را به خطر می اندازد.

در این نامه آمده است: «اگرچه رئیس جمهور موظف است پارلمان را به طور کامل حفظ کند و هر گونه ابتکار یا مذاکره با ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود را فوراً اعلام کند، اما سؤالاتی داریم که چرا مذاکره‌کننده مهم است.» خروج از وزارت امور خارجه به دلیل استراتژی مذاکره.” یک حکومت

نماینده جمهوریخواه در نامه خود خواستار اطلاع از تلاش های بایدن برای احیای برجام و «استراتژی فعلی منع اشاعه» قبل از 6 آوریل 2022 شد.

311311

دکمه بازگشت به بالا