عمومی

دانشجویان مصداق سرمایه ماندگار کشور هستند

به گزارش شبکه رسانه های خبری.

بر اساس گزارش رسانه ها ، حجت الاسلام رئیس جمهور و مسلم حسن روحانی در پیامی در روز حقوق دانش آموزان گفتند: “دولت همیشه هوشیاری و امید چشم انتقادی و مشارکت و مشارکت نوآورانه دانشجویان را در تصمیم گیری ها در نظر گرفته است. یک فرصت ارزشمند.

در بخشی از پیام رئیس جمهور آمده است که 6 دسامبر در تقویم ما نمادی از عقلانیت ، جستجوی آزادی و روز جشن مبارزات دانشجویی است. دانش آموزان باهوش و باهوش همیشه ثابت می کنند که دانش آموزان نه تنها دانشجو بلکه جستجوی آزادی و استقلال هستند.

روحانی گفت: “این رویداد به وضوح نشان می دهد که قدم های محکم دانش آموزان همیشه با ایران بزرگ همخوانی داشته و دانشجویان این سرزمین در زمینه های دانش مانند دفاع از هویت دینی و ملی خود فعالیت می کنند.” او امیدوار و خودخواه است.

رئیس دولت احتیاط و امید با اشاره به دانشجویان به عنوان نمونه ای از بیداری جامعه و سرمایه واقعی و بلند مدت کشور و رمز خوشبختی آینده ایران ، این نکته را روشن ساخته که دولت با احتیاط و احترام است. مأموریت های تاریخی دانشجویان همیشه فرصتی ارزشمند برای توسعه کشور قلمداد می شده است.

وی افزود: در دوره دشوار و طاقت فرسای جنگ اقتصادی و شیوع کرونا ، زمانی که این کشور با کمبودهای زیادی روبرو است ، به ویژه در زمینه تجهیزات و امکانات بهداشتی ، پزشکی ، دانشجویان و دانشجویانی که تحصیلات سخت در زمینه های مختلف علمی و صنعتی ، نقش اصلی در مدیریت آنها ، داشتن مرجانها و ایجاد افتخار که میوه های آن در آینده بیشتر دیده می شود.

روحانی می گوید برخلاف روال هفت سال پیش ، امسال به دلیل تعطیلی دانشگاه و به دلیل وساطت پروتکل بهداشت ، من نتوانستم با دانشجویان عزیزم ملاقات کنم. وی افزود: یاد و خاطره قربانیان روز دانشجو امروز را برای همه دانشجویان گرامی می دارد و من به دانش پژوهان تبریک می گویم و امیدوارم به زودی شرایط فراهم شود تا بتوانم در یک جمع نزدیک از دانشجویان عزیز در سال آخر دولت شرکت کنید. از خداوند متعال خواستار عزت و سربلندی روزافزون کلیه دانشجویان و دانش پژوهان کشور هستم.

در 7 دسامبر سال 1943 ، سه دانشجوی دانشگاه تهران آزارا راوی ویموفا بزوگون و احمد گونجی چی پس از یورش نیروهای امنیتی و نگهبانان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه تهران ترور شدند.

دکمه بازگشت به بالا