استان ها

اردوی راهیان نور، تمرین زندگی اجتماعی برای دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهر مشهد محسن مرادی در راهپیمایی دانش آموزی. دانشگاه آزاد مشهد وی با تبریک عید سعید فطر به دانش آموزان گفت: شما زائر سرزمین نور هستید که همه جا محل تجلی و ظهور شجاعت و استقامت عزیزان است، این از ماست که همه مدیون آن هستیم. صلح و امنیت امروز.”

اردوی راهیان نور تمرین زندگی اجتماعی دانش آموزان

وی در پاسخ به این سوال که چرا چنین سفری چنین حمایت شدیدی از جمهوری اسلامی داشت؟ وی گفت: این سفرها دو پیامد جدی دارد. تأثیرات اجتماعی و تأثیرات فردی. یکی از تأثیرات اجتماعی این اردوها این است که این اردوها قاعده ای برای نشان دادن قدرت و اقتدار کشور است. ما می خواهیم بگوییم که ایستاده ایم و ارزش های خود را قوی تر تأیید می کنیم. ما می خواهیم به دنیا بگوییم که ما سبز هستیم، از نسل بهاری هستیم. ما از تبار اصحاب پاکیم; از ما دور است که تسلیم شرم شویم. ما وارث خون رهبران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد مشهد افزود: دومین نکته در تأثیرگذاری اجتماعی این اردوها، تمرین همدلی، مشارکت و نوع دوستی است. در این سفرها ممکن است سختی ها، سختی ها و کاستی هایی وجود داشته باشد که درک، مشارکت و وفاداری شما در این سفر، تمرینی برای زندگی اجتماعی و حضور مؤثر در فضای اجتماعی است.

مرادی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه سفر تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، تاکید کرد: در این اردو زندگی اجتماعی، مشارکت، تمرین صبر و انسانیت را تمرین کنید. این زندگی بهانه ای است برای زندگی مشترک و تلاش برای کمال. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا این کمپ هرچه بهتر برگزار شود و اگر در اردو کم و کاستی دیدید تقصیر من است.

اردوی راهیان نور تمرین زندگی اجتماعی دانش آموزان

رؤسای دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد با تقدیر از زحمات بسیج دانشجویی به تأثیرگذاری فردی اردوها اشاره و خاطرنشان کردند: تأثیر شخصی این اردوها این بود که خودگردان باشد و بتواند با خدا ارتباط برقرار کند. به صورت خصوصی و می تواند با طبیعت رابطه سازنده داشته باشد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا