خودروهای برقی جدید جنرال موتورز در راه است؟

خودروهای برقی جدید جنرال موتورز در راه است؟

جنرال موتورز 900 میلیون دلار برای ساخت کارخانه ای در لنسینگ، میشیگان برای تولید وسایل نقلیه الکتریکی سرمایه گذاری می کند.

جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده گفته است که جنرال موتورز قصد دارد حداقل 900 میلیون دلار برای بازسازی کارخانه لنسینگ در میشیگان خود برای تولید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کند.

وی اعلام کرد که بزرگترین خودروساز آمریکایی 500 میلیون دلار از دولت دریافت خواهد کرد تا کارخانه خود در میشیگان را به یک خودروی الکتریکی برای آینده ای نامعلوم تبدیل کند.

جنرال موتورز گفت که در آینده در لنسینگ خودروهای الکتریکی تولید خواهد کرد و از بحث در مورد مشخصات خاص مدل برنامه ریزی شده خودداری کرد، اما گفت این کارخانه به تولید خودروهای کادیلاک CT4 و CT5 ادامه خواهد داد. در مجموع، وزارت انرژی 1.7 میلیارد دلار بودجه برای 11 نیروگاه در هشت ایالت اعلام کرد.

این خودروساز اعلام کرده است که قصد دارد برخی از کارخانه های احتراق داخلی را به خودروهای برقی تبدیل کند زیرا قصد دارد تا سال 2035 به فروش خودروهای گازسوز پایان دهد.

در ژانویه 2022، جنرال موتورز برنامه هایی را با شرکت LG Energy Solutions برای ساخت یک کارخانه باتری 2.6 میلیارد دلاری در لنسینگ اعلام کرد. انتظار می رود این کارخانه اواخر امسال تولید خود را آغاز کند.

رویترز گزارش می دهد که دیترویت از سرمایه گذاری بیش از 12 میلیارد دلار از سال 2020 برای توسعه خطوط تولید و عرضه خودروهای الکتریکی در آمریکای شمالی خبر داده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا