حوادث

احتمال اجرای طرح مشابه موتوریار برای خودروهای سواری

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران از امکان اجرای طرح موتورسیکلت مشابه برای رانندگان اتوبوس خبر داد.

سرهنگ علی هامانخانی در گفت وگو با سلام آنلاین. وی با اشاره به یک سال از اجرای طرح موتور سیکلت گفت: یک سال از شروع طرح موتورسیکلت در تهران می گذرد و امروز بر اساس آمار می توان گفت 140 هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف شد. انتقال به پارکینگ.

وی با بیان اینکه در واقع این موتورسواران به جای توقیف و انتقال وسایل نقلیه خود به پارکینگ آموزش دیده اند، گفت: اکنون می توان گفت 140 هزار موتورسوار آموزش دیده و وقت گذرانده اند.ساعت ها با پلیس راهور برای برقراری نظم ترافیکی. در شهر کمک کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تا زمانی که فعالیت های فرهنگی موثر باشد، طرح را ادامه خواهیم داد و خوشبختانه استقبال مردم از اجرای این طرح بوده است.

همکانی با اشاره به استقبال از این طرح گفت: احتمال دارد با توجه به موفقیت این طرح موتورسیکلت، طرحی مشابه برای اتوبوسرانی اجرا شود. البته این موضوع نیاز به بررسی کارشناسی بیشتر دارد.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در گفت وگو با سلام آنلاین، در یک سالگرد اجرای طرح موتورسیکلت، از زوایای ناگفتنی این طرح گفت که می توانید آن را بخوانید ( اینجا ) .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا