علمی و پزشکی

هوآوی اولین موتور محرکه الکتریکی خودرو خود را معرفی کرد

این روزها نباید با شنیدن خبر ورود هواوی به مناطق جدید تعجب کنیم. این شرکت در نظر دارد از فرمول موفقیت استفاده شده در ارتباطات از راه دور و تلفن های هوشمند در سایر صنایع نیز استفاده کند. فرمول های مبتنی بر نوآوری مداوم و هزینه های زیادی برای تحقیق و توسعه. اینترنت اشیا ، واقعیت و هوش سه حوزه با فناوری پیشرفته است که هواوی در سالهای اخیر ادغام کرده است.

موتورهای الکتریکی ، موتورهای آینده

بزرگترین تغییر در صنعت خودرو در سالهای اخیر محبوبیت خودروهای برقی است. این نوع خودروها سالها نمی توانند با اتومبیل های بنزینی رقابت کنند و از بار ، سرعت و قدرت کم برای استفاده برخوردار هستند.

باتری های مورد استفاده در موتورهای الکتریکی اتومبیل

اما در دهه گذشته به لطف ورود پدیده ای به نام “تسلا” به صنعت خودرو ، با خودروهای برقی مدرنی روبرو هستیم که با همان بار کار می کنند و از وسایل نقلیه بنزینی بهتر هستند. مطمئناً آینده به آن اتومبیل های برقی و البته اتومبیل هایی با سوخت به جای بنزین تعلق دارد.

در چنین شرایطی ، هواوی اولین موتور الکتریکی خود را با نام DriveOne معرفی کرده است که طبق اثبات ، از بهترین مشخصات برخوردار است. این موتور از هفت قسمت مختلف شامل “شمارنده کانتینر” (موتور PT) ، موتور ، ژنراتور ، مبدل DC ، شارژر ، واحد توزیع نیرو و واحد مدیریت باتری تشکیل شده است. این اولین موتور Hyper-Converged در صنعت خودرو است.

این سیستم برای قرار دادن چیزهایی در سه منطقه ساخته شده است که ساخت آنها ساده ، ساده و مقیاس پذیر است. موتور 220 متری. این امر به فضای کمتری در محور Z نیاز دارد و علاوه بر این ، به 5 متر سیم کشی ، 3 اتصال برق و 2 لوله آب ، کمتر از رقبا ، نیاز دارد که هزینه های تولید آن را در مقیاس تولید کاهش می دهد.

این موتور در کنار سایر محصولات هواوی قرار دارد و ساخت اتومبیل های خودران و جاده های هوشمند را ممکن می کند.

اتومبیل های خودران از تخیل به واقعیت

قبل از راه اندازی موتور DriveOne ، هواوی از سیستم درایو هوشمند و خودکار خود به نام AutoSar رونمایی کرد. این ساختار با استفاده از اینترنت اشیا the اتومبیل را به بیشتر اشیا around اطراف خود متصل می کند تا به داده های محلی دسترسی پیدا کند. این داده ها می تواند شامل ترافیک واقعی منطقه ، شرایط خاص آب و هوایی و اطلاعات و رویدادهای هر منطقه باشد.

این اطلاعات به سیستم ناوبری خودرو اجازه می دهد تا بهترین مسیر را برای راننده به طرز عاقلانه ای انتخاب کند. با بدست آوردن اطلاعات دقیق و دقیق ، مرورگر می تواند گزینه های بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد که نتایج بهتری نسبت به مرورگر فعلی که فقط به اطلاعات ترافیک متکی است ، خواهد داشت.

این نتایج با کمک هوش مصنوعی قدرتمند و الگوریتم های پیچیده و پیچیده محاسبه و بدست می آیند. کار مهم دیگری که به کمک این فناوری ها به دست آمده امکان رانندگی خودکار بدون راننده در خودرو است که پیش بینی می شود از رانندگی انسان ایمن تر باشد. به این ترتیب ، وسیله نقلیه به طور کامل خطوط خودرو و سایر موانع را بررسی کرده و در صورت لزوم واکنش نشان می دهد.

آنچه مسلم است این است که آینده خودروهای الکتریکی خودران است. اگرچه مدل های زیادی از این خودروها در کشور ما وجود دارد ، اما باید در آینده نزدیک انتظار حضور بیشتر و استفاده گسترده از آنها را داشته باشیم.

2121

دکمه بازگشت به بالا