عمومی

خبرنگاران باید با ادبیات بودجه ای آشنا شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین شراره کاووسی، امروز (سه شنبه) در بازدید از دفتر خبرگزاری آنلاین در استان گیلان: مدیریت و برنامه ها کم اهمیت گیلان افق برنامه سال 1414 را دنبال می کند.

خبرنگاران باید با ادبیات بودجه آشنا شوند

وی از آمادگی سازمان های مدیریتی و برنامه ای خبر داد کم اهمیت وی برای کمک به خبرگزاری آنلاین در تهیه گزارش مسائل آب، بحران آب و پروژه های مرتبط با منابع آبی استان را مهمترین موضوعات در دستور کار این سازمان عنوان کرد.

کاوسی با اشاره به اینکه ادبیات بودجه مدیران و متخصصان با روزنامه نگاران یکی نیست، ادامه می دهد: مدیریت برنامه و برنامه نویسی. کم اهمیت گیلان دستور کار خود را برای برگزاری جلسات بودجه برای آشنایی خبرنگاران با مسائل مربوط به بودجه و اقتصاد مالی دارد.

وی تاکید کرد: این نشست ها برای آشنایی خبرنگاران با موضوعات تخصصی حوزه مالی برگزار می شود و تبصره ها و قوانین بودجه کشور را برای انعکاس اطلاعات بهتر درک می کنند.

رئیس سازمان و مدیریت برنامه کم اهمیت گیلان همچنین گفت: خبرگزاری آنلاین در انعکاس وقایع و اخبار تلاش می کند منصفانه و راستگو باشد.

خبرنگاران باید با ادبیات بودجه آشنا شوند

عدم پاسخگویی به موقع مدیران مهمترین مسئله خبرنگاران است

در ادامه این نشست سرپرست خبرگزاری آنلاین استان گیلان با اشاره به اینکه بنیاد کم اهمیت وی با بیان اینکه خبرگزاری آنلاین در تولید گزارش های موثر و مثمر ثمر نقش دارد، گفت: خبرگزاری آنلاین علاوه بر تاثیرگذاری در عرصه گزارشگری، در حوزه چند رسانه ای نیز پیشرو است.

مریم اصغری به اعمال و مطالبات اشاره می کند گری سلام وی با بیان اینکه نتایج بخش موضوعات مختلف خبری استانی در خبرگزاری آنلاین است، افزود: نقشه راه خبرنگاران آنلاین در سال چندین بار بر اساس وضعیت فعلی کشور و ارتباط با استان تعیین می شود. و گزارش تهیه می شود. و با استفاده از نظرات کارشناسان مربوطه منتشر کنید.

وی گفت: اگرچه گزارش ارائه شده از سوی تهران باید به موقع تهیه و ارائه شود، اما متاسفانه به ویژه در دو سال اخیر با عدم پاسخگویی مسئولان استانی گیلان مواجه هستیم.

اصغری با اشاره به اینکه رفع مسئولیت های مدیریتی برای خبرنگاران رهایی بخش است افزود: خبرنگاران آنلاین قبل از بررسی موضوعی برای تهیه گزارش سعی در ارتقای دانش خود دارند. بار آن اطلاعات را افزایش دهید.

وی به گسترش شبکه های خبری و صفحات مجازی خبری در گیلان بدون آموزش صحیح اشاره کرد و گفت: خبرگزاری آنلاین سالانه دانش خبرنگاران خود را به روز می کند و هرگونه مشکل و اشتباه تایپی را به اطلاع خبرنگاران می رساند.

مدیر خبرگزاری آنلاین استان گیلان افزود: خبرنگاران آنلاین به عنوان نماینده خبرگزاری آنلاین در تمامی جلسات حضور دارند و همواره تلاش می کنیم بی سر و صدا به نتایج مطلوب برسیم.

دکمه بازگشت به بالا