عمومی

حرف‌های خودمانی درباره سربازی اختیاری

بازار تغییرات حکومت نظامی از اواخر سال گذشته داغ است. از بار سنگین پیری نویسنده در اینجا لذت برده می شود و اکنون متولدین 1982 نیز به ارتش دعوت می شوند و این خبر بار دیگر به سوخت بازار گرم نظامی تبدیل شده است.

به گزارش سلام آنلاین ، واکنش اقشار مختلف جامعه نسبت به این اتفاق مهم در زندگی یک پسر ایرانی برعکس است. برخی می گویند این پایگاه نظامی یک نفر را کشته است ، احتمالاً یکی از کسانی که بیش از 10 سال خدمت را به یاد می آورد. برخی به شدت از این نوع خدمت سربازی انتقاد کرده و آن را اتلاف زندگی خوانده اند. به هر حال ، ارتش هنوز بهم ریخته است.

مام وطن

برای پرسیدن اینکه چرا خدمت سربازی بسیار عجیب است ، آنها پرونده را به زنان می دهند ، اما در نهایت هر کشور به سربازان و نیروهایی نیاز دارد که بتوانند به اصطلاح هیرود را تشخیص دهند ، و خلاصه اگر خدا آن را منع کند. امنیت و هزار مسائل دیگر چه اتفاقی برای محل زندگی او افتاد ، حداقل او می دانست که چگونه با سلاح و دفاع کار کند. با این حال ، دوران جنگ های یک به یک با هزینه های زیادی به پایان رسیده است و این کشور همچنین به سربازانی نیاز دارد که بتوانند در برابر اقتصاد ، فرهنگ و جنگ های دیگر مقاومت کنند. اما اگر در گوشه ای از این کشور عظیم احساس امنیت می کنید ، یک دلیل آن سربازان است.

داستان قدیمی

ناپلئون ارتش را معرفی كرد. همزمان با تشکیل ارتشهای مدرن در سراسر جهان ، ملتها برای استفاده نظامی به نیروهای مردمی رایگان احتیاج داشتند و از آن زمان سیستمهای بسیج وسیله ای برای تأمین منابع نظامی این سازمان بوده است. در ایران نیز ، خدمت سربازی سابقه طولانی دارد ، اگرچه نیروی اجباری آن به دوران رژیم عمارکی برمی گردد ، که سیستم کنترل و روستاییان را مجبور به پرداخت مالیات جوانان به دولت می کند. البته قانون استخدام سربازان در سال 1950 توسط شورای ملی تصویب شد و پس از انقلاب در سال 1963 با جنگ تغییر یافت و آخرین اصلاحیه مربوط به ارتش در سال 1990 انجام شد. اما همیشه انتقاد دارد.

بهتر از ما

بسیاری از فیلم ها به جنگ و دفاع می پردازند ، هم در داخل و هم در خارج ، اهمیت وجود و همچنین رنج سربازان در میدان جنگ را برجسته می کنند. جدیدترین آن سال 1917 بود که سال گذشته از تلویزیون پخش شد.

قانون هر کشور به نوعی در مورد ارتش است. به عنوان مثال ، تمایل گروهی از دختران در کشور ما به سربازی در برخی کشورها بی معنی است و با چوب و چوب انجام می شود. سن سربازان و حقوقی که می گیرند و اهمیت و شأن سربازان در هر کشوری در همه جا یکسان است. اما موضوع این پرونده یک مسئله اجبار و اراده است. تعهدات کمتر از یک سال ، تعهدات بیش از یک سال ، انتخاب و ادغام و غیره انواع کشورهایی است که با این مسئله روبرو هستند که در پایین صفحه به طور جداگانه به آنها پرداخته ایم.

چرا اینقدر خوب هستی؟

خدمت سربازی علی رغم انتقادات ، مزایای شخصی و اجتماعی زیادی دارد. به عنوان مثال ، برای عزیزی که صبح ، ظهر و شب به مادر احتیاج دارد تا غذای مورد نظر را جلوی خود بگذارد و برای او یک غذای مضاعف بخورد ، تجربه زندگی مستقل و دور از خانواده واقعاً تغییر خواهد کرد دوره زندگی آنها مشکلات را حل کنید و استقامت سربازان را به دلیل سختی و خستگی افزایش دهید ، صبح بیدار شوید ، زندگی با حداقل تجهیزات را تمرین کنید ، احساس مسئولیت را افزایش دهید ، قانون و نظم را برای لغزش های غیر برنامه ریزی شده و غیرمسئول اعمال کنید و مسئولیت شخصی خود را در زیر خانه بر عهده داشته باشید و صبر و بردباری نسبت به سایر سربازان هنگام خدمت و یادگیری ، کار و زندگی در گروهها و سازمانها یکی از علایق سربازانی است که نمی دانند اهمیت آن چقدر است.

اگر شما یک شخص بودید ، چگونه بودید؟

معمولاً هنگامی که او حدوداً 18 ساله باشد ، پسر به حالت عزای عمومی در خواهد آمد. در برخی موارد ، حتی اگر تحصیلات با شخصیت آنها مطابقت نداشت ، آنها برای ادامه خدمت سربازی برای یک عمر به آموزش متوسل شدند و همین نارضایتی باعث شد که نزدیک به 3 میلیون نفر از ما باشند.

علاوه بر اتلاف وقت و انرژی که هرکسی مطرح می کند تا بحث در مورد بحث ، یکی از مهمترین انتقادات به خدمت سربازی این است که این دیدار مطابق با صلاحیت و حرفه ای بودن هیچ سربازی انجام نشده است. در چهارراه پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد. در واقع ، یک قانون نظامی در قانون اساسی وجود دارد که امیدواریم به درستی و به طور کامل اجرا شود. مانند حقوق فردی سربازان و رسیدگی به امرار معاش آنها ، غذا و پوشاک و امور مالی و زندگی خانوادگی سربازان هنگام انجام وظیفه اهمیتی ندارد.

شاید بزرگترین ضعف (کلمه اول کد) سربازان تأثیرگذار بر والدین ، ​​عدم آموزش سربازان باشد. به خصوص جوانانی که در سنین پایین تر به خدمت اعزام می شوند و در برابر پیوستن به سایر سربازان آسیب پذیرترند.

آخر چیست؟

اینجوری به نظر نرسید آیا واقعاً انتظار دارید که در حال حاضر بگوییم که کسانی که به دنبال خدمت سربازی هستند حق دارند؟ در حالی که سردار کمالی ، همانطور که می خوانید ، و اگر نخوانده اید ، اکنون می خوانید ، آنها می گویند که کشور چه چیزی به سربازان نیاز دارد. اما تعجب نکنید که آیا ما آماده است شما را پاره کنید و حقوق خود را از هر کسی و در همه جا بگیرید. خواسته های ما چیزی جز اصلاح قوانین نظامی و تمرکز بر مهارت های فردی در هزینه های نظامی آنها و از همه مهمتر ایجاد یک فضای جذاب ، روشن و دلگرم کننده برای پسران تا سه گزینه نیست. ادامه تحصیل یا رفتن به سربازی در دوره نوجوانی و اولین جوانان در مقابل آنها ایستادند. آخرین چیزی که آنها می توانند انتخاب کنند این اقدام مقدس و مهم نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا