اجتماعی

حال و هوای روز پزشک امسال و ره‌آوردهای پاندمی کرونا برای جامعه پزشکی

امسال ما روز پزشکان را در روزهایی جشن می گیریم که جامعه پزشکی جهانی و جهانی به سختی مورد اصابت قرار گرفته و به یک معنا بدترین بیماری همه گیر قرن است و اکنون جامعه پزشکی روز و روز با آن روبرو است. یک وضعیت کاملاً متفاوت. مقایسه تجربیات با سالهای گذشته.

به گزارش سلام آنلاین. دفتر مرکزی کرونا در مرکز شهر تهران ، اولین دفتر مرکزی که برای مقابله با این بیماری همه گیر جهانی در شش ماه گذشته تنظیم شده است ، با تعدادی از جلسات برقراری ارتباط عملی و عملی ادامه کار با سازمانها و ارگانهای ذیربط و تأثیرگذار و همچنین ارائه مشاوره عملی و تصمیمات استراتژیک و عملی ، این بیماری همه گیر را در درسهای طبیعی تهران ، تجربیات ، خاطرات مثبت و منفی ، چالشهای فوری مدیریت و مدیریت کرد. تصمیم گیری در ثانیه و شکاف ها و نبود زیرساخت ها مؤلفه های ضروری هستند. این دفتر مرکزی بسیار با ارزش خواهد بود.

در همین راستا ، خبرگزاری دانشجویان ایران (سلام آنلاین) در آستانه روز پزشکان ، در دیدار با دکتر علیرضا زالی – فرمانده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، درباره فضای روز پزشکان امسال که یک بیماری عفونی است ، صحبت کرد. از نظر سیستم سلامت و حرفه پزشکی از همه مهمتر است. آمادگی جامعه پزشکی برای مقابله با این ویروس در حال رشد و دلایل شوک جهانی علیه آن و همچنین انتظارات جامعه پزشکی مورد بحث ، که می توانید در زیر به تفصیل بخوانید:

در مصاحبه با سلام آنلاین ، دکتر علیرضا زالی ، پزشک و مغز و اعصاب با سابقه به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی ، اظهار داشت: یک موضع کاملاً متفاوت امسال برای جامعه پزشکی جذاب است: افزایش سرمایه اجتماعی. از نظر جامعه پزشکی وضعیتی بی نظیر و بی نظیر است که تقریباً هر سال مقایسه می شود.

شیلی با بیان تفاوت های بین روز پزشکان امسال و سال های گذشته گفت: “امسال طبق عرف جامعه پزشکی روز اول شهریور جشن گرفته می شود اما طبیعتا امسال روز پزشکان فضای متفاوتی دارد.” “کاملاً بیشتر از سال گذشته.” سازمان ها و موسسات مسئول ساماندهی روز پزشکان به طور جمعی و با هدف احترام به جایگاه پزشکان و ستایش و تشویق پزشکان نمونه کشور و سایر ارگان های پزشکی ، معمولاً در طول سال برگزار می شود. این امر به دلیل وضعیت عمومی کشور و جهان است. 19- این مراسم با روشی متفاوت و متفاوت از سالهای گذشته برگزار می شود.

وی افزود: اما فلسفه روز پزشکان تغییر نخواهد کرد و حتی اگر هر روز متعلق به جامعه پزشکی سفید باشد ، روز پزشکان در تقویم ملی ایران به عنوان یک مناسبت نمادین در جایی که از آن گرفته می شود درج شده است. توجه عمومی به جامعه پزشکی. سایه روز ایجاد می شود و تحسین افراد ، ملیت ها ، شهروندان اجرایی و تصمیم گیرندگان در کشور با دیدگاه های مختلف در جامعه پزشکی امروز اعمال می شود. همچنین به بهانه روز پزشک ، ضمن تمجید و افتخار جامعه پزشکی ، فرصتی برای آسایش و لذت بردن از بد شادی ، نادرستی ، سهل انگاری و مواردی از این دست وجود دارد که معمولاً منجر به استکبار می شود. جامعه پزشکی سال. کارمندان اجتماعی پرداخت کردند.

وی با توجه به شرایط متفاوت امسال به دلیل شیوع Covid 19 ، وی افزود: امسال در شرایطی که جامعه پزشکی این کشور در بالاترین و ممتازترین وضعیت سرمایه اجتماعی خود قرار دارد ، روز پزشکان را گرامی می داریم. سرمایه اجتماعی گروگان را از نگاه فرد گرفت.

متخصصان مغز و اعصاب می گویند که مردم احساس می کنند جامعه پزشکی در بحرانی ترین بحران اقتصادی در کنار هم است ، زیرا جهانی شدن این بیماری همه گیر منجر به افزایش اعتماد عمومی به جامعه پزشکی شده است. امسال در مقایسه با سالهای گذشته قوی است. البته در سالهای اخیر جامعه پزشکی نیز در جامعه جایگاه و امتیازات معتبری اجتماعی کسب کرده است.

زالی گفت: “حتی قبل از اینكه كشورها به شدت به ویروس كشنده حمله نكنند ، جامعه پزشکی از روش های جبران ، تأخیر در مسائل در بسیاری از شرایط پرداخت و شغل شکایت كرده اند.” مسائل مربوط به کار جامعه پزشکی با کمبود امنیت شغلی روبرو است. این در حالی است که از روزهای نخست شیوع کرونا ، جامعه پزشکی علی رغم داشتن برخی از حافظه ، وارد میدان شد و با افزایش مداوم بار کاری و افزایش ظرفیت کار ، تلاش کرد با این بیماری مبارزه کند. خیلی آهسته

وی تصریح کرد: به گونه ای که بخش اعظم پیشرفت و دستاوردهای کشور با همت جامعه پزشکی حاصل شده است.

تغییر در حرفه پزشکی در حین و قبل از شیوع بیماری عروق ویروس کرونا قلب

شهید بهشتی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، به تفاوت ها و تغییرات در حرفه پزشکی در زمان و قبل از فوران کرونا اشاره کرد. از طرف دیگر ، در بحرانهای گذشته ، جامعه پزشکی هنگام ارائه خدمات پزشکی ، تهدید چندانی نداشته است ، اما امروز اجساد جامعه پزشکی در مراکز درمانی با این ظن روبرو هستند که بیماری قلبی و عروقی یک تهدید است. و همچنین آمارها نشان می دهد که جامعه پزشکی به دلیل میزان و دفعات مراجعه به بیماران عروقی در معرض خطر است.

وی تصریح کرد: اخیراً جامعه پزشکی تعداد فزاینده حوادث شغلی و شغلی را تجربه می کند. وی گفت: خستگی مداوم ، فرایندهای فرسایش و تغییر در انگیزه جامعه پزشکی به دلیل فرسایش و تاخیر در اپیدمی باعث تغییر اوضاع فعلی و مختصات جامعه پزشکی در مقایسه با کرونا قبلی شده است.

به گفته اعضای آکادمی علوم پزشکی ، با همه تفسیرهای جامعه پزشکی مانند هر زمان دیگری که کشور با رکود مواجه است ، این بار با وجود طولانی بودن روند و با وجود کاستی ها ، از این گذشته ، هنوز هم یک گروه مبارز و افتخار در خط مقدم است. این بیماری رو به افزایش است و ما در مواجهه با بحران جهانی شاهد شجاعت روزانه افراد سفید پوست در مراقبت های بهداشتی هستیم.

کمک به بیماری عروق ویروس کرونا قلب

فرمانده قرارگاه کورونا در تهران با تأکید بر اینکه این بحران با تلخی آن مزایایی را برای سیستم بهداشت و درمان و جامعه پزشکی به همراه داشته است ، اظهار داشت: افتتاح و توسعه روشهای درمانی جدید ، طراحی مباحث تحقیقاتی تعاملی و استفاده از آنها. قابلیت های جدید درمانی و تشخیص در این زمینه یک رویکرد تحسین برانگیز در جامعه پزشکی در ماه های اخیر بوده است.

زالی تقویت و پیشرفت تحقیقات پزشکی را یکی دیگر از دستاوردهای اخیر جامعه پزشکی در زمان بحران دانست و گفت: شاید کشوری که محققان ، محققان و متخصصان با پشتکار کار می کنند. “ما متعهد به تشخیص ، پیشگیری و درمان Covid 19 هستیم”. این جامعه پزشکی کشور با دستاوردها و نتایج قابل توجه است.

در همین راستا ، وی خواستار تلاش سیستم های علمی و جهان برای به اشتراک گذاشتن تجربه ها و دستاوردها به طور موثر بود و گفت: برای ریشه کن کردن تاج باید همه مرزها برداشته شود و یک گفتمان جهانی ارائه شود. به همه با درد و همدردی.

تقویت همکاری و تمرکز بر خرد جمعی از مهمترین رویکردهای جامعه پزشکی است.

به گفته اعصاب ، این نکته مهمی است که در سایه تلخی تاج ایجاد شده ، اما می توان یک دستاورد محسوس قلمداد کرد ، ما شاهد ایجاد یک رویداد بزرگ در دوره تاج و بعد از آن هستیم این کار تیمی را تقویت می کند. ما یک روش متداول از تعامل و خرد جمعی در درمان بیماری های قلبی در جامعه پزشکی داریم زیرا ویروس Covid 19 بسیاری از اندام ها و سیستم های بدن را آلوده می کند ، بنابراین در این دوره همکاری متقابل و چند رشته ای انجام می شود. واضح است که واضح تر است. این درآمد همچنین می تواند یک موفقیت شغلی در جامعه پزشکی محسوب شود.

در سایه کورونا ، اعتماد به نفس در جامعه پزشکی کشور بسیار افزایش یافته است.

زالی همچنین با تأکید بر اینکه در سایه اعتماد به جامعه پزشکی کشور رشد چشمگیری داشته و همچنان رو به رشد است ، افزود: یکی از مشکلاتی که در سالهای اخیر با آن روبرو بوده ایم این عدم ارتباط چهره به چهره است. چهره پزشکان با مردم در رسانه ها و بصورت آنلاین است. در گذشته این ارتباطات غالباً مورد توجه رسانه ها بود اما این بار پزشکان در حال ایجاد ویندوز جدیدی از ارتباط با مردم هستند.

ارتباط چهره به چهره پزشکان و افراد مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب

وی با اشاره به حضور فعال تعدادی از پزشکان در اینترنت و رسانه ها برای پاسخ به نگرانی ها و سوالات مردم درباره ویروس Covid 19 در حال ظهور ، افزود: جامعه پزشکی به دلیل مسئولیت بالای خود در در این زمان بحران ، جهان کاملاً صادق و شفاف با مردم بود. آنها به صورت چهره به چهره صحبت می کردند و با همدلی بسیاری از موضوعات مرتبط با بیماری نوظهور را براساس روشها و دستورالعمل های بهداشتی به مردم می گفتند.

زالی گفت: “تحقیقات ما در دفتر مرکزی كونا تهران نیز تأیید می كند كه طی چند ماه گذشته ، پزشكان یكی از معتبرترین منابع برای دریافت هشدارهای بهداشتی برای مردم بوده اند.” مراحل مربوط به بیماری های قلبی عروقی را دنبال کنید. به خصوص پزشکانی که می توانند با استفاده مستقیم از پتانسیل توسعه آنلاین و سایر رسانه ها با مردم مستقیم صحبت کنند.

زالی تأکید کرد: “این روند باید در آینده ادامه یابد:” ما باید به جامعه پزشکی اجازه دهیم که راحت تر و بدون وقفه با مردم صحبت کند و بتواند ارتباط مستقیم و مستقیمی با مردم برقرار کند. ” این واسطه ها به باز کردن یک پنجره جدید از اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی بدون واسطه کمک می کنند. به خصوص امروز ، در شرایط بحران ، وقتی محیط اجتماعی بهتر برای پذیرش توصیه ها ، دستورالعمل ها و دستورالعمل های بهداشتی و درمانی آماده است ، فکر می کنم این فرصت خوبی برای هر دو نفر است. و جامعه پزشکی

آمادگی جامعه پزشکی برای مقابله با بیماری همه گیر Covid 19

رئیس دفتر مرکزی کرونا در مرکز شهر تهران با سالها تجربه در جراحی مغز و اعصاب ، از آمادگی جامعه پزشکی برای مقابله با بیماری همه گیر Covid 19 که یکی از بدترین بحران های قرن است ، سخن گفت. با وجود همه مشکلاتی که پزشکی از زمان شیوع این بیماری برطرف کرده است ، اکنون توانایی های علمی ، تجربی و حرفه ای مربوط به این بیماری رو به رشد را تجربه می کند که تجربیات و تجربیات و ذخایر غنی را در خود جای داده است. قیمت វិទ្យាសាស្រ្តអាចមានប្រយោជន៍ខ្លាំងណាស់ក្នុងការបន្តផ្លូវនិងរលកជាបន្តបន្ទាប់នៃជំងឺ។

ហ្សាលីបានបញ្ជាក់ថាសហគមន៍វេជ្ជសាស្ត្រនៅក្នុងប្រទេសនិងនៅទូទាំងពិភពលោកនាពេលដំបូងគឺស្ថិតក្នុងស្ថានភាពគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើលនិងខ្វះព័ត៌មានបាននិយាយថាសព្វថ្ងៃនេះសហគមន៍វេជ្ជសាស្រ្តកាន់តែស៊ាំជាមួយធម្មជាតិនៃជំងឺនេះការការពារការព្យាបាលនិងការដោះស្រាយ។ ក្នុងពេលបច្ចុប្បន្ននេះព័ត៌មានជាច្រើនត្រូវបានប្រមូលហើយចំណេះដឹងនិងជំនាញរបស់ក្រុមគ្រូពេទ្យនៅតែបន្តកើនឡើង។

ប្រយ័ត្នចំពោះការខ្សោះជីវជាតិរបស់សហគមន៍ពេទ្យនិងបុគ្គលិកព្យាបាល

នៅចុងបញ្ចប់នៃការសន្ទនានេះមេបញ្ជាការទីស្នាក់ការកណ្តាលកូរ៉ូណានៅតេអេរ៉ង់បានសង្កត់ធ្ងន់ថាយើងត្រូវតែប្រយ័ត្នប្រយែងកុំបង្ហាញភាពអស់កម្លាំងដែលបណ្តាលមកពីសំណឹកនៃជំងឺនេះជាការរងរបួសពិការភាពនិងបញ្ហាប្រឈមលើសពីសហគមន៍វេជ្ជសាស្រ្តៈជាធម្មតាការអនុវត្តកម្មវិធីនិងគោលនយោបាយ។ លើកទឹកចិត្តនិងពិចារណាលើយុទ្ធសាស្រ្តប្រតិបត្តិការដើម្បីទាញយកអត្ថប្រយោជន៍ពីឱកាសនៃការស្តារនិងការស្តារឡើងវិញសម្រាប់សហគមន៍វេជ្ជសាស្រ្តដែលបានចូលរួមដោយផ្ទាល់ចាប់តាំងពីការផ្ទុះឡើងនៃជំងឺរាតត្បាតជាសកលនេះអាចមានប្រសិទ្ធភាពខ្ពស់។ ជាការពិតណាស់នៅក្នុងបញ្ហានេះទីស្នាក់ការកណ្តាលជាតិកូរ៉ូណាបានយល់ព្រមទាក់ទាញបុគ្គលិកសុខាភិបាលចំនួន ១ ម៉ឺននាក់ហើយនៅដំណាក់កាលដំបូងមនុស្សចំនួន ៣០០០ នាក់នឹងចូលក្នុងមណ្ឌលផ្តល់សេវា។ សំណើមួយក៏បានត្រូវបានធ្វើឡើងដល់ទីស្នាក់ការកណ្តាលជាតិកូរ៉ូណាដើម្បីប្រគល់កម្លាំង ៨៩ ថ្ងៃនិងពន្យារកិច្ចសន្យារបស់បុគ្គលិកចូលនិវត្តន៍ទាំងអស់ក្នុងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំ។

ជាថ្មីម្តងទៀតលោកបានសម្តែងការព្រួយបារម្ភអំពីភាពនឿយហត់របស់ក្រុមគ្រូពេទ្យនិងបុគ្គលិកពេទ្យហើយក៏បានកោតសរសើរថែមទៀតចំពោះការខិតខំនិងការខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់បុគ្គលិកសុខាភិបាលហើយបានមានប្រសាសន៍ថា“ អ្នកការពារសុខភាពបានបង្ហាញនូវរូបភាពនៃភាពក្លាហានស្រស់ស្អាតសម្រាប់រយៈពេល ៦ ខែកន្លងមកនេះដែលត្រូវបានកោតសរសើរយ៉ាងជ្រាលជ្រៅ” ។

ហ្សាលីបានសន្និដ្ឋានថា“ ជាធម្មតាយើងមានរដូវស្លឹកឈើជ្រុះគួរឱ្យព្រួយបារម្ភនៅពីមុខយើង។ ដោយសារតែកូរ៉ូណាស្របពេលជាមួយនឹងជំងឺតាមរដូវមនុស្សមានទំនោរទៅរកក្នុងផ្ទះវិវត្តទៅជារោគសញ្ញាផ្លូវដង្ហើមនិងអាឡែរហ្សីនៅរដូវនេះហើយការមកដល់នៃរលក H1N1 ថ្មីគួរឱ្យព្រួយបារម្ភណាស់។ ហេតុដូច្នេះហើយប្រសិនបើស្ថានភាពនៅតែបន្តដូចនេះសហគមន៍វេជ្ជសាស្រ្តនឹងស្ថិតក្រោមសម្ពាធដោយផ្ទាល់ក្នុងការដួលរលំដូច្នេះខ្ញុំសង្ឃឹមថាដោយមានការសង្កេតមើលបន្ថែមលើពិធីសារនិងនីតិវិធីសុខភាពដោយសហគមន៍និងគ្រីស្តាល់នៃការទាមទារបច្ចេកទេសរបស់សហគមន៍វេជ្ជសាស្ត្រក្នុងរដូវធ្លាក់ដោយរលកតិចៗ។ តោះប្រឈមមុខនឹងជំងឺនេះ។

ចុងបញ្ចប់នៃសារ

អាយអិនអេ – គ្លូរីកាកាយាន

دکمه بازگشت به بالا