عمومی

حال و هوای بابل اربعینی می شود/اجرای طرح «الی الحسین» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدحسین طبرستانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: اربعین حسینی یک فرصت ارزشمند برای مسلمانان جهان و ظرفیت بالقوه متمرکز بر سیدالشهدا (ع) برای ایجاد بنیاد تمدن اسلامی در خیابان مهدوی است. : اربعین حسینی یک مناسبت ویژه است که 15 روز به طول می انجامد و بر زیارت شهدا به عنوان تجمع متمرکز است.

وی افزود: “درک جهانی کسانی که در چهل سالگی به دنبال ظلم و عدالت هستند فرصت هایی را برای مردم ایجاد می کند تا با” از بین بردن مشکلات جهان با الگوی حسین “گام های بیشتری در جهت اصلاح فساد ، دستیابی به آرمان های الهی و دستیابی به سعادت بردارند.

وی گفت: “در اردوگاه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا در دو سال گذشته ، به دلیل شیوع بیماری های قلبی و عروقی ، ما نتوانستیم مانند سال های گذشته تعداد زیادی خدمتکار به کربلا بفرستیم.” و ساخت محدودی تعداد خدمتکاران در سال گذشته و امسال بیشتر. ما برای الزامات خدمات مراجعه می کنیم.

طبرستانی تأیید کرد که خدمتکارانی که امسال به کربلا اعزام می شوند ، تیمی متشکل از 20 پزشک خواهند بود. هیچ یک پرستاران و پزشکانی هستند که با هزینه شخصی خود اعزام می شوند ، و ما همچنین قصد داریم تعداد محدودی از خدمتکاران را برای کار در کارخانه یخ Parade Hazara Parade Me Alzaara اعزام کنیم ، و برای آنها آرزوی آرامش در توزیع بین رژه ها داریم. از حسینی

وی افزود: برخی از خادمان در کربلا حضور خواهند داشت تا مراسم و رژه فاتح من الزرع را سازماندهی کنند.سفید)به

اربعین حسینی رئیس ستاد حجاج کربلا گفت: در سه شب منتهی به اربعین حسینی ، عزاداران با دعای جامعه مغرب و هست یک و با یاد شهید بزرگوار و یاد هفته دفاع مقدس با روایت ، سخنرانی و مداحی در مصلای بزرگ بابل همراه خواهد شد.

وی به تشریح زیارت اربعین ، همراه با سایر مراسم های ویژه صبح اربعین ، از موکب فاطمه الزهرا (س) در مصلای بابل پرداخت و گفت: در دست داشتن پرچم و عزاداری سیدالشهدا (ع) از درگاه ورودی به مصلای بابل حرکت می کند. محل برگزاری مراسم)

طبسانی تأیید کرد که چهار پیاده روی عمومی آبردین با همکاری گروه های مذهبی در بابل طراحی شده است و حرکت دسته جمعی مردم در خیابان ها هنگام خدمت به مردم ، نمای پیاده روی اربعین را بالا می برد. حسینی در کربلا.

وی افزود: “رژه نانوایی صلواتی یا نانوایی امسال نیز در مناطق کمتر شلوغ شهر برگزار می شود. ما مسابقه کتابخوانی با جوایز ، اهداء خون توسط کارکنان رژه و پذیرش محافظان بهداشت در محل واکسیناسیون خواهیم داشت. “

تا بحرین ادامه داد: “مانند سال گذشته ، رژه فاطمه الزرع از شب شهادت امام محصن محمد طبا در صحن حرم امام رضا (یعنی) مراسم عزاداری برگزار می کند. “شهید امام رضا (مانند)”.

دکمه بازگشت به بالا