حوادث

جزییات حادثه اتوبوس خبرنگاران/اتوبوس فاقد صورت وضعیت و متعلق به کارخانه سیمان بود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در توضیح تخلفات حادثه اتوبوس اعلام کرد که اتوبوس ها از کار افتاده و متعلق به یک کارخانه سیمان هستند.

سرهنگ هاردی اومدیوا در مصاحبه با سلام آنلایندر مورد حادثه مربوط به اتوبوس یک خبرنگار محیط زیست که منجر به کشته شدن مهشاد کریمی خبرنگار سلام آنلاین و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا شد ، وی گفت که وی به دادگاه منتقل خواهد شد.

وی تایید کرد که این اتوبوس در سال 2006 ساخته شده است و گفت: طبق بررسی ما ، اتوبوس دارای معاینه فنی است ، اما به دلیل اینکه در کوه حرکت می کند و اغلب از ترمز استفاده می کند ، سیستم ترمز آن دارای مشکل است. او همچنین از ترمزهای پشت اتوبوس استفاده نکرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با رد این گفته که راننده برای عبور از پلیس راهنمایی و رانندگی از پیاده رو در حال مسافرت است ، گفت: “اینطور نیست. این اتوبوس از جاده اصلی حرکت می کند و مربوط به کارخانه سیمان و جابجایی کارگران است. جاده در راه است. پلیس تصدیق کرد ، روز حادثه با مراجعه به پلیس اعلام کرد که کارگران سیمان را حمل می کند ، با توجه به اینکه این روند سالها ادامه داشته است.

امیدوارم راننده جرمی مرتکب شده باشد یا خیر؟ وی گفت: “تاکنون آنچه توسط پلیس تعیین شده این است که راننده مسافر را بدون وضعیت سوار کرده و سوار می کند ، یعنی او گزارش نکرد که مسافر کی بوده و مسیر وی تغییر کرده است.” راننده از جاده کوهستانی عبور کرد و همانطور که گفتم ، به همین دلیل مجبور بود مرتباً از ترمز استفاده کند.

وی گفت: “تخلف دیگر این راننده استفاده نکردن از کمک ترمز است.”

امیدوار افزود: “به نظر می رسد که مقامات محلی از اتوبوس کارخانه سیمان استفاده کرده اند زیرا ممکن است اتوبوس خالی باشد. در چنین مواردی قانون این است که مقامات محلی باید به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهند که مسافران چه کسانی هستند.” اگر آنها در این باره به ما اطلاع می دادند ، ما اتوبوس را تحویل می گرفتیم و برای اتوبوس نیز اسکورت می کردیم.

وی در مورد وضعیت ثبت شده اتوبوس گفت: “راننده اتوبوس اعلام کرد که مسافر وی کارگر کارخانه سیمان است و شاید به دلیل خالی بودن اتوبوس ، وضعیت خود را تغییر نداد.” قرار بود این اتوبوس مسافت کمی از شهر تا کارخانه را طی کند اما در این مأموریت تغییر مسیر داد.

وی با بیان اینکه اتوبوس ها معاینه فنی ندارند افزود: تحقیقات ما نشان می دهد که اتوبوس ها معاینه فنی دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا