اقتصادی

جزئیات افتتاح پروژه‌های صنعت برق خوزستان به ارزش بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان

سلام آنلاین / خوزستان به گفته مدیرعامل شرکت برق در منطقه هوستون ، با اشاره به افتتاح 9 پروژه صنعت برق در استان ، هزینه سرمایه گذاری 9 پروژه در استان 1.108 میلیارد پوند برآورد شده است.

محمود دشت بزرگ در مراسم افتتاح نه پروژه صنعت برق خوزستان ، که امروز در هفته سی ام هر هفته A-B_ ایران و با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو در قالب کنفرانس افتتاح شد در این ویدئو درباره این پروژه ها صحبت شده است: پنج نیروگاه کوچک و تجدیدپذیر در خوزستان ، با ظرفیت 61 مگاوات ، در اهواز ، اندیمشک ، شوش و آغاجاری افتتاح شده اند ، از جمله نیروگاه خورشیدی MW و اولین نیروگاه دیجیتال (مولد توزیع) در خوزستان.

به گزارش سلام آنلاین ، وی افزود: “چهار پروژه شبکه انتقال و توزیع در این مراسم افتتاح شده است که شامل 280 ظرفیت تولید MVA و 16 کیلومتر خطوط برق است.”

این پروژه ها شامل نصب ترانسفورماتور دوم برای شبکه 400 کیلوواتی باغملک ، فاز اول پست 132 کیلو ولت پست سبین و صحیماجی در دروازه و ورود و خروج رام – بابا ملک در وسط پست. ارزش سرمایه گذاری پروژه افتتاح شده در خوزستان 1.108 میلیارد تومان است.

به گزارش سلام آنلاین ، افتتاح این پروژه ها توسط شرکت برق کوزستان با حضور فرماندار کوزنشتاین ، مدیرعامل تاویر و مدیرعامل کوزشتاین در نیروگاه دومین شهر صنعتی انجی برگزار شد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا