ورزشی

جزئیاتی از رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ANA از برلین ، اولین رویداد ملی کرسی آزاد اندیشی با حضور یک گروه هشت نفره از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند ، فردوس ، فرانسه ، قاینات ، طبس و نهبندان استان خراسان جنوبی با چهار فرهنگ برگزار شد. مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برلین.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی برلین در مصاحبه با آنا در خارج از دوره گفت: “برگزاری كرسی به طور آزاد یك خواسته مهم رهبران برجسته جهان است. دبیرستان میزبان این رویداد ملی است. به ابتکار معاون بازرسی کل فرهنگ دانشجویی دانشگاه آزاد ، دانشگاه ورلد ویژن ، گامی مهم در جهت تحقق فرمایش رهبران عالی است.

علی ماندگار افزود: از آبان ماه سال جاری و پس از اعلام این جشن به استان ها ، اطلاعات لازم و اقدامات لازم انجام شده و درنهایت وجود بیماری عروق ویروس کرونا قلب بدخیم هشت تیم آماده چهار رقابت هستند.

این مقام گفت که در تاریخ 30 مارس 1999 ، دو گروه از طرفداران و منتقدان دانشگاه آزاد اسلامی مستقر در برلین کار در مورد مسائل سیاسی را آغاز کردند (ایالات متحده به بورام پایبند نیست). سیاست مذاکره با ایالات متحده از ابتدا متفاوت بود).

وی افزود که در روز دوم این رویداد ، با حضور دو گروه از دانشجویان دانشگاه اسلامی اسد ، واحد برلین (OK) و دانشگاه اسلامی اسد ، شعبه فلوریدا (انتقاد) در مورد محور فرهنگی و با موضوع (تبادل) دیدگاه جوانان درباره ازدواج به دلیل کهولت سن بیان می شود). در روز سوم و یازدهم اسفند 99 ، رئیس گروه آزاد اندیشی ، دو گروه از واحد آزاد واحد طبس واحد طبس (OK) و واحد آزاد واحد قائنات دانشگاه اسلامی ادامه دادند ( محور اقتصاد و با موضوع (استقلال مالی دانشگاه ها برای توسعه علوم آنها ضروری است).

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برلین افزود: در آخرین روز رویداد ملی ، دانشجویان این واحد دانشگاهی (OK) و دانشگاه آزاد اسلامی نهامبان (منتقدان) با تمرکز بر جامعه و موضوعات (هدر دادن زمان جوانان نظامی) ، آنها به رقابت پرداختند.

ماندگار با اشاره به اینکه در آخرین روز این مراسم سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و بیرجند در این جلسه حضور یافت و از همه شرکت کنندگان و شرکت کنندگان تشکر کرد ، خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط موجود و بیماری های قلبی عروقی. در جلسات و پیگیری هایی که در سراسر کشور برگزار می شود ، مواردی مانند قدرت بیان ، اعتماد به نفس ، هوش فردی و ارتباط آن با سبک رهبری باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از اعضای هیئت علمی اساتید دانشگاه آزتک اسلامی برلین ، که به عنوان داور در طول بحث دانشجویی چهار روزه حضور داشتند ، روش استدلال و استفاده از منابع معتبر و اخلاق بحث را ارزیابی کرد. هیچ گرایش و موقعیت خاصی ندارند.

انتهای پیام / 4112/4062 /

دکمه بازگشت به بالا