حوادث

کرمان و خراسان جنوبی با زلزله‎ های ۴.۳ لرزیدند

هفته گذشته ، طبس در استان خراسان جنوبی و زرند کرمان در اثر زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر لرزید.

به گزارش سلام آنلاین. مروری بر زمین لرزه هفته گذشته نشان داد که تاساس در خراسان جنوبی و زرند در کرمان دارای زلزله 4.3 ریشتری بوده اند ، در حالی که جوانرود در کرمانشاه دارای بزرگی 3.7 ریشتر بوده است.

جزئیات زلزله هفته گذشته به شرح زیر است:

شنبه ، 26 ژوئیه

زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر منطقه کیانشهر در استان گیلان را لرزاند ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر منطقه پره سر در استان گیلان را لرزاند و زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر در استان خراسان شمالی ثبت شد.

استان رامهرمز خوزستان با زمین لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین لرزید و مرکز کانون آن 14 کیلومتری رامهرمز ، 21 کیلومتری میداود و 33 کیلومتری هفتگل استان بود.

یکشنبه 27 جولای

زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر قصر شیرین ، استان کرمانشاه ، 2.8 ریشتری در قطور ، آذربایجان غربی ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر در سپید دشت ، لرستان ، 9 ریشتر در کیانشهر ، استان گیلان.

زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر در طبس در استان خراسان جنوبی در عمق 9 کیلومتری زمین رخ داد و مرکز آن 19 کیلومتری تاسا ، 48 کیلومتری ارساک و 48 کیلومتری دهوک گزارش شده است. زمین لرزه ای به بزرگی 2.7 ریشتر از دیگر کانون های این منطقه است.

دوشنبه 7 جولای

زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر در بروجرد ، استان لرستان ، هفتگل استان خوزستان ، زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر در صالح آباد استان ایلام ، زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر و زلزله ای به بزرگی 6.0 ریشتر

بروجرد لرستان پس از زلزله 2.6 ریشتری دچار زلزله ای به بزرگی 3.1 ریشتر شد. مرکز زمین لرزه در عمق 7 کیلومتری ، 13 کیلومتری بورو ، 13 کیلومتری استونان ، لازاروس و 28 کیلومتری سامان ، استان حمدام گزارش شده است.

سه شنبه ، 8 ژوئیه

صیدون استان خوزستان با زمین لرزه ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین لرزید و مرکز آن 10 کیلومتری صیدون ، 28 کیلومتری باغ ملک استان خوزستان و 28 کیلومتری دیشموک در استان کهگیلویه و بویر لرزید.

زمین لرزه ای به بزرگی 2.6 ریشتر رودخانه استان خراسان رضوی را لرزاند.

مرکز زمین لرزه در زیر زمین گزارش شده است ؛ هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر زمین گزارش شده است ؛ هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. مرکز زمین لرزه در زیر زمین گزارش شده است ؛ اما هیچ هشدار تسونامی صادر نشده است. م از این استان

چهارشنبه ، 30 ژوئیه

زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر در هجدک استان کرمان ، زمین لرزه ای به قدرت 2.9 ریشتر در انارولام استان گلستان و زمین لرزه ای به بزرگی 2.8 ریشتر در بندر گناوه استان بوشهر رخ داد.

پنجشنبه ، 10 ژوئیه

یک زمین لرزه به بزرگی 2.5 ریشتر در بلاد استان فاس و یک زمین لرزه به بزرگی 2.6 ریشتر در باجاب استان یزد گزارش شد.

مرکز زمین لرزه در عمق 7 کیلومتری زمین ، با شدت 7.7 ریشتر و زمین لرزه 7.0 ریشتری در جاوا ، 24 کیلومتری راواسا و 24 کیلومتری تساباب گزارش شده است.

پس از زمین لرزه 3.9 ریشتری در عمق 9 کیلومتری زمین لرزه ای به بزرگی 4.3 ریشتر با عمق 10 کیلومتری مرکز زمین که 9 کیلومتری مرکز زمین لرزه بود ، رخ داد. ម. از خان کو در این استان

جمعه ، 11 جولای

یک زمین لرزه به بزرگی 2.5 ریشتر در چنگیز ، استان خارطوم و یک زمین لرزه به بزرگی 2.6 ریشتر در شمال استان کراس گزارش شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا