تازه های کسب و کارعمومی

جریمه تقلب در تافل هوم ادیشن

تقلب در نسخه آنلاین تافل: آزمون نسخه خانگی توسط ETS برگزار می شود و OTI مسئول امنیت آن است. ETS معمولاً در برخورد با متخلفان خیلی سختگیرانه نیست.

یکی از سوالاتی که متقاضیان شرکت در آزمون های Duolingo، TOEFL Home Edition، IELTS Online، GRE Home Edition و GMAT Focus با آن مواجه هستند این است که در صورت دریافت کمک یا تقلب در این آزمون ها چه عواقبی در پی خواهد داشت. در این مقاله سعی می کنیم نحوه برخورد با قانون شکنان در این آزمون ها را با هم مقایسه کنیم.

1. تقلب در آزمون خانگی تافل و آزمون خانگی GRE

تافل هوم ادیشن و آزمون GRE هوم ادیشن توسط ETS برگزار می شود و OTI مسئولیت امنیت این آزمون ها را بر عهده دارد. ETS عموماً در مورد متخلفان خیلی سختگیرانه نیست، اما شرکت کنندگان در آزمون نسخه خانگی تافل و نسخه خانگی GRE به عنوان تقلب علامت گذاری نمی شوند، مگر اینکه اسناد و مدارک واضحی داشته باشند. و در 99 درصد موارد از این حرف استفاده می کند

طبق این نامه، ETS حتی مظنون را یک متقلب نمی‌داند و فقط به شرکت‌کنندگان آزمون تافل نسخه خانگی و نسخه خانگی GRE اطلاع می‌دهد که اگرچه ممکن است کمکی دریافت کرده باشید، اما نمی‌توانیم نمره شما را گزارش کنیم.

البته موارد بسیار کمی بوده است که داوطلبی به دلیل داشتن مدارک قوی تا یک سال از شرکت در نسخه خانگی تافل و نسخه خانگی GRE منع شده باشد. در بیش از 99 درصد موارد، افرادی که در آزمون های نسخه خانگی به عنوان متخلف شناخته شده اند، مجاز به شرکت مجدد در این آزمون ها خواهند بود.

در برخی موارد، آزمون TOEFL یا GER Home Edition انجام می شود. این دوره انتظار زمانی اتفاق می‌افتد که برای نمره‌دهی به مشتریان به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم، معمولاً ۲ تا ۴ هفته طول می‌کشد، اما می‌توان کارنامه تافل نسخه خانگی یا نسخه خانگی GRE را دو هفته زودتر منتشر کرد! در غیر این صورت ماه ها وضعیت آزمون مشخص نخواهد شد.

در بیش از 50 درصد موارد، ماندگاری منجر به لغو آزمایش نمی شود. ایمیل ارسال شده برای شرکت کنندگان در آزمون تافل نسخه خانگی و GRE نسخه خانگی پس از تعطیلات به شرح زیر است.

2. آزمون آیلتس آنلاین

برخورد با متقلبان آزمون آنلاین آیلتس به آسانی مقابله با تقلب کنندگان نسخه خانگی تافل و نسخه خانگی GRE نیست! اگر آیلتس گزارش آزمون را لغو کند، حداقل ممنوعیت برای لغو یا نقض آزمون آیلتس مادام العمر خواهد بود. همانند آزمون نسخه خانگی تافل، صرفاً لغو آزمون کافی نیست

3. Duolingo

بررسی Duolingo برای تایید کارنامه بسیار سختگیرانه است. به حدی که حتی اگر کسی کمکی دریافت نکند، شانس دریافت خبرنامه Duolingo کمتر از 60٪ است. البته شایان ذکر است که میزان قبولی برای تست‌های Duolingo با قابلیت هوش مصنوعی گروه Rehaib Migration برای افرادی که قبلاً هرگز در این آزمون شرکت نکرده بودند، بیش از 90 درصد بود.

ثبت نام در Duolingo یکی از مشکلات متقاضیان این آزمون است. Duolingo معمولا پس از ثبت نام هیچ محدودیتی برای شرکت کننده در نظر نمی گیرد، اما Duolingo به متقاضی آزمون یک کوپن رایگان برای شرکت مجدد در آزمون می دهد. مطمئناً مواردی وجود داشته است که Duolingo جستجوگر آزمون را به مدت یک سال ممنوع کرده است.

4. آزمون GMAT فوکس

آزمون GMAT FOCUS از نظر امنیتی بسیار سخت گیرانه است و کنترل های بسیار پیچیده و قوی تری نسبت به آزمون های دیگر مانند تافل نسخه خانگی و نسخه خانگی GRE دارد و برخی از آزمون ها تا 20 روز قابل بررسی هستند! اگر یک شرکت کننده در آزمون GMAT کمک دریافت کرده باشد، می توان از شرکت مجدد در آزمون به مدت 6 ماه تا 1 سال جلوگیری کرد!

آیا شواهد تقلب در آزمون های روزنامه داخلی باعث ریجکت شدن ویزا می شود؟

با توجه به اینکه مدارک زبان بیشتر برای دانشگاه ها ارسال می شود. سفارت ها از این اتفاق مطلع نیستند و البته درصد ریسک ویزا بعد از این اتفاق نزدیک به صفر است.

دکمه بازگشت به بالا