تازه های کسب و کارعمومی

بازنویسی محتوا رایگان را کدام سایت ارائه می دهد؟

ابزار بازنویسی متن نشونت به شما کمک می کند بدون دانلود رایگان نرم افزار بازنویسی متن و با کمک هوش مصنوعی، متن خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و از طریق نرم افزاری که به صورت آنلاین و تحت وب ارائه می شود زیاد. زبان ها، پس از بازنویسی مطالب شما و خرید گزارش های تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش درصد تشابه متن علمی و پژوهشی، به راحتی قابل استفاده است.

چند نوع بازنویسی داریم؟

رونویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، اما به طور کلی سه نوع رونویسی وجود دارد.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این حالت، متن توسط نیروی انسانی و افرادی که در پردازش محتوا کار می کنند، بازنویسی می شود. این نوع نوشتار اغلب از کیفیت بالایی برخوردار است که می توانید از این نوع خروجی نوشتار در فیلدهای اصلی استفاده کنید و حتی آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

بازنویسی کلمه به کلمه متن با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت، هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات همان نسخه اصلی است. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. یعنی کلمات جابه جا نمی شوند، فقط مترادف آنها در جای خود قرار می گیرند و جایگزین می شوند.


مفهوم بازنویسی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام باشد، یکی از بهترین سبک های بازنویسی متن است. این روش به این صورت عمل می کند که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و ممکن است ترتیب کلمات در برخی جملات یکسان باشد و در برخی جمله ها کاملاً تغییر کرده و جمله جدیدی اما با همان مفهوم اصلی ایجاد شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات کپی رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و معمولی است که زمان محدودی برای کپی روزانه دارند، اما سرویس تجاری برای کاربران تجاری نیز نامحدود است.

مزیت ویرایشگر متن نسبت به نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط پروژه، پردازش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

آیا نسخه تجاری دستگاه محدود است؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری 3000 کلمه بازنویسی در هر درخواست است. اما اکنون محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. در نسخه رایگان، تعداد درخواست ها در روز محدود است و می توانید تا 300 کلمه در هر درخواست بازنویسی کنید.

برای کاربران عادی نسخه رایگان کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست های شما زیاد است باید به نسخه حرفه ای متوسل شوید.

آیا بازنویسی نسخه رایگان متوقف می شود؟

نه، کتاب مقدس رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا مانند ورق زدن محتوا در نظر گرفته می شود؟

no Rewrite و spin دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب صحیح می توانند بهترین عملکرد را ارائه دهند. فقط با چرخش هیچ بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. خود اسپیینگ به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به سختی در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی هرزنامه و محتوای نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشانت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در کادر ابزار بازنویسی کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتیجه بازنویسی شده را به شما نشان می دهد.

هر زمان که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک کنید، متون اولیه از ابتدا بازنویسی می شوند و با سری قبلی متفاوت خواهند بود. این بدان معناست که هر بار که متن را وارد می کنید، ممکن است تعداد زیادی خروجی متفاوت و بازنویسی شده دریافت کنید.

اما به خاطر داشته باشید که بهتر است چند پاراگراف یا متن جایگزین را از منبع دیگری در هر سری بازنویسی (یا حداقل 2 یا 3 سری بازنویسی) منتقل کنید تا مقاله شما کاملاً منحصر به فرد باشد. این امر تشخیص اینکه متن در هر صورت کپی شده است را غیرممکن می کند.

ترجمه به چه معناست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می‌گویند. با ابزار ترجمه متن آنلاین ما، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه شده است که متن بازنویسی شده است؟

خیر، اگر چرخش ها و حرکات ذکر شده انجام نشود و متن را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از منابع مختلف استخراج کنید و در نهایت پس از بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شده و نسخه نهایی به شکلی غیرقابل تشخیص از گوگل به شما تحویل داده شود. (حداقل در حال حاضر).

آیا متن رونویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متون نوشته شده توسط انسان و همچنین متون ماشینی نیز نیاز به ویرایش دارند. اشتباهات مفهومی جزئی در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی دیده می شود که با ویرایش کلی قابل حل است.

آیا درصد بازنویسی با نسخه اصلی یکی است؟

درصد شباهت یا تشابه یک متن بازنویسی شده به متن اصلی به چیزهای زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصص یا دامنه عمومی است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و غیر قابل جایگزینی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). طبق تست های زیادی این ابزار تقریبا در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف اصلی این ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل استفاده در زمینه وب و سئو بوده است، اما با این وجود، این ابزار می تواند توسط سایر کاربران برای اهداف مختلف مانند بازنویسی پایان نامه کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش مقالات تکراری استفاده شود. . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر در اختیار کاربران عزیز قرار دهد و نیازی به صرف هزینه های زیادی برای بازنویسی مقالات نباشید. البته ابزار ترجمه رایگان متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا