اجتماعی

توزیع ۵۰هزار تبلت بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تا پایان آنلاین+ سیمکارت و اینترنت رایگان

مسئول تغذیه و اردوگاه Icom Hossini ضمن تشریح فعالیت های کمیته کمک اسکن دلسوز در ایران ، از ارائه 50000 قرص برای دانشجویان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد به صورت مرحله ای خبر داد. 2 مورد از این اسکن

در مصاحبه با سلام آنلاین مجید باجلان وی گفت که پس از دستور مقام معظم رهبری در اواسط سال جاری ، دو تمرین به موازات همدردی و کمک صادقانه انجام شد ، به این معنی ، اسکن ملی به نام “تحلیل اسکن ایران”. راه اندازی شد و کمیته نجات به عنوان یک ستون است. هسته اصلی این اسکن کار می کند.

وی افزود: موسساتی مانند صندوق فقیران ، ستاد اجرایی فرماندار امام كومنی ، بسیج مستضعفین ، سازمانهای بهزیستی و وزارت ارتباطات در این پویش شركت می كنند.

باجلان با اشاره به اولین پویش شفقت ایرانی با عنوان “جشن مهدوی” که در نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام شد ، افزود: “در اسکن غذای مهدوی ، غذای گرم وجود دارد. بیش از 11 میلیون در مناطق شهری و استانی و 2 میلیون و 300،000 بسته غذایی به ارزش 540 میلیارد دلار در مناطق روستایی و مرزی و در مناطق ضروری توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک کمیته امداد و نجات در Id-Gadar ، توضیح داد: “رهبر معظم انقلاب در Id-Gaddar با همدردی خود با کودکان و خانواده های آسیب پذیر در جهت اسکن ایران. در مرحله دوم اسکن ، کمیته کمک آموزشی برای کودکان. وی نیازمندان را در دستور کار خود قرار داد و کمیته امداد را تحت پوشش قرار داد.

ایکوم حسینی ، مدیر تغذیه و اردوگاه گفت: “در حال حاضر ، 750،000 تا 800،000 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند” که در مرحله اول ، 250،000 دانش آموز 50 هزار نفر از این نظر شناسایی و راه اندازی شده اند ، صندوقی برای 24 معلول. بیلیارد تامس به کمیته امداد فایما امام و کارمندان اجرایی متعهد شد که حدود 10000 قرص تهیه کنند.

به گفته باجلان ، این تبلت در اواخر ماه اکتبر در دسترس خواهد بود و بین دانشجویان شناسایی شده توزیع می شود. همچنین برنامه ریزی شده است که بسته های فرهنگ خانواده ، برنامه های داخلی و شبکه های سرگرم کننده بر روی این تبلت ها نصب شود.

وی همچنین گفت که سیم کارت های رایگان برای این تبلت ها در نظر گرفته شده است و امیدواریم همانطور که وزیر حمل و نقل قول داده است بسته های اینترنتی رایگان نیز روی این تبلت ها راه اندازی شود.

رئیس اردوی پذیرایی و پذیرایی هوستینی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کمیته همیاری در جنبش دلسوز ایرانی ، به برنامه های پذیرایی و جاسوسی در مرام و صفارا و گفت: ماه صفر ادامه دارد. در دهه اول ماهارام ، بیش از 6 میلیون غذا با مشارکت 1.7 میلیون خیرخواه در شهرها پخته و توزیع شد و 500000 بسته غذایی در شهرها و مناطق توزیع شد. مناطق روستایی در مجموع 175 میلیارد فیل ارزش دارد.

باجلان افزود: “طبق بیانیه بنیاد مدرسه شهید حاج سام سلیمانی ، بعد از ظهر این روز 6 میلیون وعده غذای گرم تهیه و به جای شهادت در بین گروه های آسیب پذیر توزیع می شود.” .

“طبق بیانیه صادر شده ، کمک های نقدی باید به کمیته کمک های مالی و کمک های غیر نقدی به دفتر نمایندگان کمیته کمک های مالی انجام شود تا “بگذارید این سوگند به صورت غذا و اسان حسینی به نیازمندان برسد.”

آقای باجلان از مردم خواست که به ویژه از طرف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شماره 627760777777777 سوگند یاد کنند. لازم به ذکر است که موسسات خیریه می توانند سوگند وفاداری خود را به توسعه حسینی اعمال کنند. اربعین به شماره حساب اعلام شده همچنین ، برای پیوستن به پویش ایران همدل (Nutrition and Essan Hossini) ، کمک نقدی خود را به # 14 # اختصاص دهید. همچنین ، در مورد کمک های غیر نقدی ، تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده ارائه کمک های غیر نقدی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا