حوادث

تماس ۲۰ هزار نفر از مترو با اورژانس/ لزوم رسیدگی به ایجاد پایگاه در مترو

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس تهران از تماس 20 هزار نفر از مترو برای خدمات اورژانس خبر داد.

دکتر سیدرضا معتمدی در گفت وگو با سلام آنلاین وی گفت: “مأموریت اضطراری تهران خدمت به مردم و در نظر گرفتن مترو شهری زیرزمینی است ، پس باید بتواند به مردم این شهر زیرزمینی خدمت کند.”

وی گفت: “به طور متوسط ​​بیش از یک میلیون نفر روزانه با مترو سفر می کنند.” در 9 ماهه امسال بیش از 20 هزار تماس از مسافران مترو یا مترو دریافت کردیم. با این حال ، در طول نه ماه اول سال جاری ، به دلیل کاهش ترافیک مترو به دلیل شیوع Covid 19 به 13،000 و ما در مترو به 123 نفر خدمت کردیم.

معتمدی گفت: “طبق آماری که سال گذشته داریم ، حدود 1.5٪ از عملیات اورژانس تهران مختص مترو است و برای تهیه آن باید همکاری مترو انجام شود.” ما فضای بیشتری و خدمات بهتری داریم. ”

معاون عملیات فنی و عملیاتی اورژانس تهران با بیان اینکه باید مترو راه اندازی شود تا بتوانیم در ایستگاه ها بایستیم ، گفت: “ما در دو ایستگاه قطار ، میدان زدکیا و میدان امام خمینی ایستاده ایم.” ”

وی در مورد میانگین زمان انتقال مصدومان و بیماران از مترو به مرکز درمانی گفت: “می توان گفت که متوسط ​​زمان رسیدن به فرد تقریباً در هر ایستگاه متفاوت است. ما ایستگاه هایی در نزدیکی اکثر ایستگاه های مترو واقع در مرکز شهر نداریم. به عنوان مثال ، ایستگاه مترو امام خمینی (ره) از اولویت های پرترافیک است و در مرحله اول به مترو اعلام کردیم که ایستگاه شلوغ و نزدیک به پایگاه از اولویت های ما است.

معتمدی افزود: “بدیهی است تعامل ما با مترو این است كه اگر بیمار یا مصدوم در ایستگاه مترو حضور داشته باشند ، همكاران مترو به دلیل وجود پله های سفید به ما در انتقال مصدومان كمك می كنند.” برخی از ایستگاه های مترو بسیار بلند هستند و انتقال یک نفر به شهر دشوار است. ”

معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس تهران گفت: این پایگاه در ایستگاه هایی که در آینده احداث می شوند نصب شده است ، اما به دلیل برخی ایستگاه های مترو که می توانند در آن بازدید با همکاران ما پایگاه های اضطراری ایجاد کنند. مترو و قرار بر این شد که مترو بتواند این امکان را برای ما فراهم کند اما متاسفانه این همکاری اتفاق نیفتاد و آنها مکان مناسبی به ما ندادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا