اجتماعی

تایید نهایی موقعیت مکانی پایگاههای اورژانس در محدوده فاز اول آزاد راه «تهران- شمال»

جلسات تحت پوشش خدمات فوریت های پزشکی در فاز اول بزرگراه “تهران-شمال” برگزار شد و درخواست مرکز فوریت های پزشکی برای برنامه ریزی و مکان یابی پایگاه پیشنهادی بررسی و در نهایت تصویب شد.

به گزارش سلام آنلاین ، برای تحت پوشش قرار دادن خدمات فوریت های پزشکی در فاز اول بزرگراه نورنر-شمال و برنامه ریزی شده برای فاز دوم ، جلسه ای بین مقامات شرکت ساختمانی Expressway (بنیاد آزازافان) و رئیس سازمان اورژانس برگزار شد. : ساخت پایگاه های اضطراری ، نیاز به ساخت پانل های هلی کوپتر است. و غیره. در مورد آن بحث شد و تصمیم بر این شد که برای یافتن پایگاه کمک های اولیه پیش بیمارستانی و بالشتک هلی کوپتر و کیت اورژانس پیش بیمارستانی ، یک بازدید مشترک انجام شود. یک مرحله بزرگراه و مرحله دوم پیش بینی.

این بازدید همچنین با حضور معاون فنی سازمان ، مدیر بخش اورژانس بیمارستان آلبرت ، مدیر بیمارستان اورژانس مازندران و معاون فنی و اورژانس استان تهران و توسط مأموران فنی مربوطه مورد بازرسی قرار گرفت. نمایندگان شرکت های راه سازی با سرعت بالا.

طبق گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور در این بازدید ، که از ابتدای بزرگراه تا انتهای تونل زیر زنگ (فاز 2) انجام شد ، پایگاه فعلی واقع در این محور است. همچنین بازدید و اورژانس مرکز پیشنهادها برنامه ریزی و موقعیت بندی می شوند. سرانجام این پیشنهاد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا