تصمیم‌گیری در مورد جمع آوری پل حافظ با نظر پلیس/ ارائه گزارش پروژه‌های عمرانی تهران در تلویزیون‌های شهری

تصمیم‌گیری در مورد جمع آوری پل حافظ با نظر پلیس/ ارائه گزارش پروژه‌های عمرانی تهران در تلویزیون‌های شهری

نظرات اعضای شورای شهر تهران درباره پیشرفت پروژه های عمرانی در تهران.

به گزارش سلام آنلاین. اعضای شورای شهر تهران پس از شنیدن گزارش معاون عمرانی استانداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه عمرانی در تهران اظهار نظر کردند و جریانات سیاسی تنها بر روی کارهای اجرایی متمرکز شده اند و از آنها انتظار می رود مهارت داشته باشند از نخبگان استفاده می شود: قرار است پل حافظ به عنوان یک پل ارزان جمع آوری شود. اما هنوز جمع آوری نشده است و این در حالی است که پروژه ارزش ترافیکی ندارد و سه راهی سومیه و تقاطع طالقانی را پوشش می دهد و نیازی به دسترسی نیست.

وی گفت: شهردار تهران قرار است در جلسه هیات دولت برای احداث پروژه بزرگراه شهید شوشتری با تشکل های محیط زیستی رایزنی کند. همچنین مقرر شد تونل شهید متوسلیان به عنوان یک فعالیت ترافیکی با جذب سرمایه گذار اجرا شود و درخواست گزارش آن را داریم. ضمناً در سال 1404 باید 98 تقاطع ساخته می شد که تاکنون 32 طرح اجرا شده است و کمی از زمان بندی عقب هستیم و انتظار می رود روند آن توضیح داده شود.

با بیان اینکه از سه سال پیش تصمیمات عجیبی در خصوص پروژه باغ راه حضرت زهرا(س) گرفته شده و طبقه دوم آن در طرح در نظر گرفته شده است، گفت: در خصوص بالا آمدن پل باید بگویم شهرمان در حال پیر شدن است. و فرزندان ما امروز در خیابان های شهر با ناامنی روبرو هستند. چند درصد از مردم می توانند از جاده های بتنی و فولادی استفاده کنند؟ آیا افراد دارای معلولیت و سالمندان می توانند از این مسیرها استفاده کنند؟ مردم از شیب های تند و جاده های طولانی استفاده نمی کنند.

همچنین احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورا، حمایت شورای شهر را یکی از دلایلی دانست که اجازه دهیم این منطقه از 12 سال گذشته ما که محدود به دوره پنجم نیست، باقی مانده باشد و همچنان ادامه دارد. در این نیز هدف از ساخت این پل های نیمه کاره در جنوب شهر چیست؟

آقامیری، رئیس کمیته عمران نیز به پروژه بزرگراه دوگز اشاره کرد و افزود: در محورهای 21 و 22 جاده اردستانی و اتصال آن به تهران ترافیک سنگینی ایجاد شده است. بزرگراه باعث کاهش ازدحام می شود و پیشنهاد ما این است که نام مناسبی برای این بزرگراه در نظر گرفته شود و امیدواریم هر چه زودتر در رابطه با پروژه بروجردی راه اندازی شود، باید بگویم 69 اعتراض به شهید داریم. پروژه بروجردی که بخشی از آن تجهیزات و برخی در ارتش است. اما 27 قلم کالا هم خصوصی است و از مردم می خواهیم با شهرداری بروند و اموال را مصادره کنند.

به گزارش سلام آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا نیز بر تکمیل پروژه خانه شهر تا پایان دوره ششم تاکید کرد.

در زیر، هادی حق بن، معاون فنی و عمرانی شهر تهران در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر تهران، مجددا به صحن شورای شهر رفت و تایید کرد که در نظر دارد نمایش دهد. وی در خصوص برخی پروژه ها در تلویزیون شهری برای اطلاع رسانی به مردم از اقدامات عمرانی گفت: نصب برنامه های روزانه برای پروژه های خاص انجام می شود و برخی از پروژه ها در دست ساخت و آماده افتتاح هستند و نیاز به برنامه زمان بندی ندارند.

وی با بیان اینکه در جلسه ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، طرح احداث پل آزادراه شهید شوشتری ارائه شد و به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: برای برداشتن پل حافظ رویداد برگزار می کنیم، اما حذف پل. مشکل دیگری ایجاد می کند و مقرر شد جایگزین هایی مانند متروی شمال به جنوب ایجاد شود و هشدار داده شد که برچیدن پل بدون موافقت پلیس و معاون حمل و نقل و ترافیک امکان پذیر نیست. آماده شروع کار در ایام نوروز هستیم. اما این یک طرح جدی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا