اجتماعی

انتقاد پلیس از مجموعه تلویزیونی «هفت سر اژدها»/سکانس‌های پلیسی با بدیهی‌ترین اصول هم فاصله دارد

سخنگوی فرجا به محتوا و تصاویری که عملکرد و ماموریت پلیس در سریال هفت سر اژدها را به تصویر می‌کشد، واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه این سریال در حال حاضر ساخته نمی‌شود و طبیعتاً اگر الان اجازه نمی‌دادیم. یک قاب پلیسی بدون نظارت و رضایت کارشناسان نیروی انتظامی باید فیلمبرداری شود چه برسد به پخش.

سردار سعید منتظرالمهدی در گفت وگو با سلام آنلاین وی درباره محتوای سریال هفت سر عقده که اخیرا از تلویزیون پخش شد، گفت: مبنای تولید آثار هنری و دنباله‌های آن واقعیت است و بخش مهم دیگر تخیل، قصه‌گویی و نمایش است. متاسفانه این سریال در حال حاضر ساخته نشد و طبیعتا اگر در این زمان اجازه تصویربرداری حتی یک فریم پلیسی را نمی دادیم، اجازه پخش به تنهایی و بدون نظارت و تایید کارشناسان را می دادیم.نیروی انتظامی.

وی افزود: این اثر در سال 1397 در زمان مدیر اجتماعی تولید شده و از موسسه هنری ناجی فرجه پروانه ساخت دریافت کرده است، اما متأسفانه کارشناسان حقوقی نظارت کافی بر تولید ندارند. و تهیه کنندگان و نویسندگان آثار بر اساس تخیل و ذهنیت خود در این زمینه. ماموریت های پلیس این اثر را تولید کردند. طبیعتاً برخی از سریال های پلیسی این سریال با بدیهی ترین اصول ساخت سریال پلیسی و امنیتی تفاوت زیادی دارد. و در شکل و محتوا با مشکل مواجه می شوند و به شدت مورد انتقاد قرار می گیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرجا افزود: طبق بررسی های انجام شده، مدیران موسسه هنری ناجی و کارشناسان نیروی انتظامی این مجموعه جهت شفاف سازی و بررسی به بازرس کل فرجا دستور داده شدند.عدم توجه به زاویه اشتغال زایی و عدم کنترل کافی مانع او می شود.

منتظرالمهدی: اما با توجه به اینکه نمایش فوق مجوز لازم برای تولید را از موسسه هنری ناجی دریافت کرده است، این کارگردان یادآور شد: در صحنه مقابل پلیس باید تجدید نظر شود. پلیسی که مشکل پلیس را حل خواهد کرد. از نگرانی بینندگان عزیز در خصوص برخی از تصاویر نمایش داده شده توسط پلیس در این سریال قدردانی می کنیم.

انتقاد پلیس از سریال های تلویزیونی

مجموعه تلویزیونی “هفت اژدهای سر”

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا