علمی و پزشکی

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان

شهردار تهران با اشاره به رویکرد مردم محور مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت شهر ، گفت: “تداوم تعامل با سیستم پزشکی تهران و برنامه های مشترک به بهبود سلامت کمک می کند.” از مردم تهران.

به گزارش سلام آنلاین علیرضا زاکانی در دیدار با محمد رئیس زاده ، یکی از اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران ، بر لزوم تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی برای ارتقای سلامت عمومی و ارائه خدمات و امکانات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کرد.

وی ضمن تقدیر از اهتمام جامعه پزشکی به مبارزه با عفونت ها ، بر لزوم حفاظت از کرامت جامعه پزشکی و رفع نیازهای بخش بهداشت تاکید کرد.

زاکانی به تفاوتهایی بین مزایای جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت “تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه ضروری است.”

در ادامه این نشست ، ری زاده ضمن پیشنهاد جلسه مشترک بین اداره بهداشت و درمان شهر تهران و استفاده بیشتر از امکانات و تسهیلات بهداشتی شهرداری توسط اعضای نظام پزشکی ، تاکید کرد.

به گزارش وب سایت شهر ، اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران پیشنهاد داده اند که با ایجاد کارگروه مشترک دائمی ، شرایطی برای بهبود کسب و کار جامعه پزشکی در تهران و حل مشکلات آنها فراهم شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا