فرهنگ و هنر

تامین کاغذ از چین – سلام آنلاین

در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و ناشران تهران و مدیر فروش چنمینگ از کشور چین، مذاکراتی در خصوص تامین کاغذ مورد نیاز گروه کاغذ چِن مینگ و با اولین توافق، جزئیات انجام شد. این توافق به جلسه بعدی موکول شد.

به گزارش سلام آنلاین، نشست مشترک اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران و مدیر فروش چنمینگ روز دوشنبه 21 تیرماه در محل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران برگزار شد. در این نشست بابک عابدین رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و صادرکنندگان چاپ، هومان محمدی نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چاپ بی ایران و مدیران منطقه ای چنمینگ و سیامک زرگران، مدیران عامل گروه بازرگانی پاسیفیک، ارشد عین الهی، حضور یافتند. ، رئیس هیئت مدیره ناشران و ناشران تهران و از اعضای هیئت مدیره تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران، ناصر بخشی، علیرضا رئیسدانایی، مدیر انتشارات نگاه، مهدی میردشتی، مدیر انتشارات میردشتی، کتابخانه میردشتی و فرهنگسرای میردشتی. عباس غمگسار مدیر انتشارات ترمه و حمید سیاح مدیر انتشارات اسلام حضور داشتند.

در ابتدای این اجلاس عین اللهی رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان استان تهران با اشاره به تعطیلی شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران توضیحاتی را در خصوص ادامه فعالیت این شرکت ارائه کرد.این تعاونی در گذشته دارای 650 ناشر عضو رسمی و دو هزار عضو ناشران غیرعضو بود. وی افزود: از مهرماه سال گذشته با تشکیل هیئت مدیره جدید، نخستین گام ها برای آغاز خدمات رسانی به ناشران از سر گرفته شد. . در دهه 80 تعاونی هایی بودند که مدت ها کاغذ مازندران را توزیع می کردند. در آن سال که در بحران بودیم این فعالیت را کنار گذاشتیم. سال گذشته از نمایشگاه چاپ آینده ایران بازدید کردم که موتور محرکی برای شروع دوباره شد.

عین اللهی همچنین با اشاره به آمادگی شرکت کاغذسازی چنمینگ برای گسترش فعالیت های خود در ایران، ابراز امیدواری کرد که بتوانند بخش قابل توجهی از کاغذ مورد نیاز چاپخانه ها را از این شرکت بزرگ تامین کنند.

سپس بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ، یکی از روش های نمایشگاه آینده چاپ ایران را اتصال زنجیره تامین یعنی مصرف کننده به تولیدکننده دانست و توزیع کنندگان و ادامه داد: هدف این رویداد ایجاد بستری برای نمایش توانایی صنعت چاپ در سازماندهی نشریات، پخش و ارائه زنجیره تامین این صنایع و تبدیل آن به یک بستر بین المللی است. منتظر حضور 30 ​​درصدی غرفه داران خارجی در پنجمین دوره این نمایشگاه هستیم تا محصولات، مواد اولیه، فناوری ها و ماشین آلات صنعت چاپ، بسته بندی و چاپ کشور را به نمایش بگذارند. از سوی دیگر حضور بازدیدکنندگان از کشورهای منطقه می تواند پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان باشد. همه این عوامل منجر به یک اکوسیستم اقتصادی پویا می شود.

آقای عابدین به تشریح آینده نمایشگاه چاپ ایران پرداخت و گفت: آینده باز شده است. برای اینکه با کارخانه کاغذسازی چنمینگ آشنا شویم و موفق به تاسیس این شرکت شدیم تا به عنوان حامی ایفپکس در کنار ما باشد. شرکت چنمینگ کاغذ با ظرفیت تولید 6 میلیون تن و 20 خط خط تولید کاغذ و مقوا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ در چین محسوب می شود و ظرفیت تامین حدود 50 درصد تقاضای کاغذ ایران را دارد.

عابدین افزود: مهمترین بحثی که امروز داریم این است که بتوانیم از طریق تولیدکنندگان و واردکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران و همچنین آینده چاپ ایران، شکاف بین شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران و شرکت کاغذ چنمینگ را پر کنیم. نمایشگاه. به عنوان یک زنجیره تامین عمل کنیم تا توانمندی های قبلی این تعاونی احیا شود و ناشران بتوانند به راحتی نیاز خود را در صنعت کاغذ تامین کنند.

وی افزود: شرکت کاغذ چنمینگ در نمایشگاه تمامی چاپ های سلولزی را معرفی خواهد کرد. همچنین می تواند برخی از نیازهای کاربران کاغذ را برآورده کند و دانش و اطلاعات پلتفرم های موجود را برای افزایش بهره وری در تولید و کاهش هزینه ها انتقال دهد. امیدواریم این نشست یک جریان اقتصادی موثر و یک رابطه بلندمدت و سودمند برای طرفین باشد.

سیامک زرگر، مدیر اجرایی گروه صنعتی پاسیفیک گفت: روابط ما با چین عمیق و استراتژیک است و از آن استقبال می کنیم. از این رو برای حضور، سرمایه گذاری و بازار قوی در کاربردهای تجاری و صنعتی از چنمینگ Paper یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در چین دعوت کرده ایم تا مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ایرانی بتوانند محصولات را بشناسند. تولید شده توسط Chenming Paper..

وی با اشاره به حضور گروه صنعتی اقیانوس آرام در IFPEX گفت: IFPEX دریچه روشنی برای تولیدکنندگان ما است تا با تولیدکنندگان و تامین کنندگان کاغذ، مقوا و مواد اولیه سلولزی برای ارتباط بیشتر آشنا شوند. بهتر با کشورهای همسایه. کشور. زمینه صادرات وجود دارد. در این نمایشگاه نمونه محصولات به صورت گسترده در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. ایفپکس فرصت خوبی است تا بگوییم امروز مهم ترین شرکت های چینی با شناختی از ارزش بازار ایران در کشورمان حضور دارند که می تواند اتفاقات خوبی را به دنبال داشته باشد.

آقای زرگر در خصوص دیدار نماینده شرکت کاغذ چِنمینگ با شرکت تعاونی ناشر، گفت که چینمینگ سال‌ها در ایران بسیار حضور داشت. اعضای تعاونی این شرکت را می شناسند و مهم ترین هدف ما رسیدن به ساختاری است که باید در جلسه بعدی با شرکت کاغذ چنمینگ به آن برسیم. این جلسه اول مفید بود و توانستیم توافق اولیه را انجام دهیم.

بی، مدیر فروش و توزیع کاغذ چِن‌مینگ با اعلام اینکه چِن‌مینگ 20 تیم صادراتی فعال دارد، گفت: یکی از آنها به ایران اختصاص دارد. گروه های دیگر در مناطق جغرافیایی مختلف فعالیت می کنند.

وی گفت: حجم فعالیت های نشر در ایران نسبت به سایر کشورهای همسایه بیشتر است و ما ایران را به دلیل گستردگی فعالیت های نشر در منطقه انتخاب کردیم.

در پایان این مراسم از سوی عین الهی وزیر ارشد و رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان استان تهران به سه زبان (فارسی، انگلیسی و آلمانی) اهداء شد. همچنین کتاب «ایران جهلهی چهار چزل» به عابدین، «ایران نگارستان» یزدان به زرگران و «شکوه تخت جمشید» به محمدی تحویل داده شد.

تامین کاغذ از چین

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا