بیش از ۹ گردنه و پیچ خطرناک در استان بوشهر رفع خطر شده است

بیش از ۹ گردنه و پیچ خطرناک در استان بوشهر رفع خطر شده است

سلام آنلاین/ بوشر مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان بوشهر گفت: بیش از 9 پیچ و انحراف خطرناک از خطرناک ترین خطوط بوشهر برداشته شده و طرح های کلان در حال اجراست.

پیامبر اعظم عبدالکریم اخترشناس در گفت وگو با سلام آنلاین از راه اندازی پروژه راهداری با سرمایه گذاری 900 میلیارد تومانی همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: از این نظر ایمنی محور مواصلاتی استان بوشهر ارتقا یافته است. با تکمیل و افتتاح شش پروژه جاده ای پرخطر.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 107 پروژه راهداری و راهداری افتتاح و یا به بهره برداری رسید، گفت: در این راستا 77 پروژه با سرمایه گذاری 900 میلیارد تن در حوزه های مختلف راهداری و حمل و نقل زمینی انجام شد. در بوشهر افتتاح شد

وی از آغاز به کار 30 پروژه با اعتبار 700 میلیارد تومان خبر داد و افزود: آسفالت بیشتر خواهد شد. مسیری به طول 40 کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل زمینی استان بوشهر ایمن سازی محور جاده ای پرخطر را از پروژه های افتتاح شده در هفته دولت برشمرد و گفت: محور مواصلاتی استان بوشهر با افتتاح شش پروژه بهسازی شده است.

این طالع بینی از ایمنی پیچ جاشک در دیر خبر داد و خاطرنشان کرد: پیچ خطرناک محور جاشک 10 کیلومتر بوده و طرح رفع خطر پیچ 3 کیلومتری با 25 هزار تومان افتتاح شده است. .

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به حل محورهای پرخطر استان داشته است، خاطرنشان کرد: از نقطه جاده پرخطر بیش از 9 پیچ خطرناک حل شده و مهم این است که این طرح در حال اجراست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا