عمومی

برف و باران در جاده‌های ۹ استان

به گزارش رسانه های محلی

بر اساس اعلام سازمان راهداری کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت برقرار است.
جاده شمالی نیز عاری از هرگونه اختلال جوی گزارش شده است.
آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز حاکی از ترافیک سنگین در محور کرج – قزوین حدفاصل “استاندارد” و “آنلاین ویلا” و محدوده “گلدشت” و ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین – کرج حوالی پل فردیس است.
آخرین وضعیت جوی حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد و کرمان است. بارش باران در جاده های استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بیشترین بارش برف امروز در استان های فارس با 40 سانتی متر، کهگیلویه و بویراحمد با 13 سانتی متر، کرمان با 10 سانتی متر و چهارمحال و بختیاری با 9 سانتی متر خواهد بود. استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر، کرمان و هرمزگان به ترتیب با 30 میلی‌متر، 80 میلی‌متر، 100 میلی‌متر، 100 میلی‌متر و 120 میلی‌متر بیشترین بارندگی را خواهند داشت.
بر اساس این گزارش، محور شمالی شامل محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران – شمال با بارش برف و بارندگی شدید مواجه نخواهد شد و میزان بارندگی بیش از هشت سانتی متر نخواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا