اجتماعی

بررسی فرم‌های آماری و شاخص‌ها برای به‌روزرسانی اطلاعات منطقه هرندی

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر اعلام کرد: با هماهنگی سازمان ، بررسی فرم آماری ، راهنمایی و شاخص ها برای به روزرسانی اطلاعات در مورد هارادی ، این جلسه با حضور سازمان ها و نهادهای شریک برای توانمندسازی خانواده ها برگزار شد. کمبود و تقویت هویت فرهنگی در منطقه.

به گزارش سلام آنلاین در این جلسه ، محمد نصیری درباره اهمیت نقش آماری در مدیریت و بهترین شیوه های پروژه توانمندسازی توضیح داد و بر برنامه ریزی دقیق سازمان ها و نهادهای شریک تأکید کرد. براساس آماری که اضافه شده است: در این پروژه مشارکتی در مقیاس بزرگ ، مطالعات توصیفی- تحلیلی انجام شده است. اولین قدم برای تعیین فرایند تولید اطلاعات آماری تهیه پرسشنامه دقیق و علمی با رضایت همه ذینفعان و سپس از طریق مطالعات اجتماعی و اطمینان از صحت پاسخ های افراد در منطقه هرادی که اقدام صحیحی در جهت تقویت و بالا بردن سطح تحصیلات است. معیشت و از همه مهمتر توانمندسازی آنها است.

رئیس ستاد داوطلبان هلال احمر افزود: با تعهد همه سازمان ها و نهادهای درگیر در این پروژه بزرگ ، تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن به این اهداف برسیم.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر ، در این نشست دکتر مسعودی فرید معاون وزیر امور اجتماعی سازمان بهزیستی و نماینده مرکز آمار ایران حضور داشتند. درباره اجرای برنامه ها ، فرم ها ، آمار و شاخص ها به طور مؤثر مشاوره و مشورت کنید. برای به روزرسانی ، اطلاعات مربوط به منطقه Haradi بررسی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا