اقتصادی

برجسته شدن برخی فسادها نباید باعث شود سلامت نظام اداری زیرسوال برود

عصر روز دوشنبه جلسه دفتر هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش سلام آنلاین ، اسحق جهانگیری در این نشست تأکید کرد که باید با تخلفات و خلا gapها و جلوگیری از فساد ، سلامت سیستم اداری کشور به شدت کنترل شود. تجهیزات عملیاتی موظف است یک کارگروه مستمر برای شناسایی و جلوگیری از موانع فساد ایجاد کند.

براساس گزارش رئیس دفتر امور اداری و کار مربوط به نتایج نظرسنجی افکار عمومی در مورد سلامت و فساد در کشور ، معاون اول رئیس جمهور گفت که برخی موارد فساد در سیستم تبلیغات نباید باعث ایجاد مشکلات بهداشتی در سیستم اداری مورد نظر کشور شود. . در حقیقت ، وجود فساد اداری ، هرچند اندک ، غیرقابل قبول و تحمل نیست و باید با قاطعانه و قاطعانه با مجرمان برخورد شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از تلاش های حاکمان کشور به ویژه در شرایط دشوار کنونی قدردانی کنیم ، افزود: “اگرچه گاهی اوقات می توانیم شاهد سو abuse استفاده حاکمان باشیم بسیاری سعی می کنند با دلسوزی به مردم خدمت کنند. ” روز به روز پیشرفت کنید.

معاون اول رئیس جمهور گفت که برداشت جامعه از سیستم اداری کشور باید با شفافیت و کار فرهنگی اصلاح شود. مردم باید از خدمات دستگاه و مراحل مثبت برای شفاف سازی و الکترونیکی شدن روند اداری مطلع شوند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین پس از استماع گزارش های قوه مقننه و دادگاه ها از جمله وزارت اطلاعات در مورد نقض ارز ، تأیید کرد و خاطرنشان کرد که متأسفانه برخی واردکنندگان چهار تن دریافت کرده اند. 200 نفر برای واردات دارو و کالاهای اساسی اما واردات کالا نیست. : این گونه سو ab استفاده ها قابل اغماض نیستند زیرا تفاوت بین ارزش 4200 تنی و ارز آزاد بسیار زیاد است و منافع غیرقانونی را برای این سوus استفاده کنندگان و کالاهای وارداتی به همراه داشته است. داخلی کالای مهم و مهمی است. این افراد و در این شرایط دشوار اقتصادی باید به مردم برسند که این افراد باید بدون سهل انگاری به درستی شناسایی و با آنها برخورد شود.

هوشی مینه – موهای سیچی معاون اول رئیس دادگاه اسلام و مسلمانان نیز در این نشست تأکید کرد که درک و احساس فساد در جامعه از تعداد فساد بیشتر است و گفت که لازم است مطالعه شود برای تعیین درک جامعه به این موضوع توجه کنید ، آیا فساد بیش از واقعیت است و برای اصلاح این وضعیت از چه راهکارهایی استفاده کنیم؟

قاضی زاده هاشمی ، معاون اول رئیس شورای اسلامی ، با استناد به گزارش دفتر امور اداری و کار در مورد برنامه های اندازه گیری برداشت ها و تجارب مردم از بهداشت و فساد ، گفت: “این مطالعات و نظرسنجی ها باید استمرار وجود دارد. ” باید انجام شود و باید مشخص شود عواملی که باعث درک اجتماعی فساد در کشور می شوند بالاتر از سطح واقعی آن است.

در این جلسه وزیر دادگستری ، دادستان و وزیر انقلاب تهران ، رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، معاون وزیر امور خارجه آژانس اطلاعات ، نماینده آژانس اطلاعات انقلاب و عضو شورای مشورتی اسلامی حضور داشتند. سازمان اداری و کارگری. وی دیدگاه ها و تجربیات شهروندان و کارشناسان در زمینه بهداشت و فساد در کشور را ارائه داد.

در ادامه جلسه ، نماینده وزارت اطلاعات گزارشی از فساد و تنش های ارزی ارائه داد و علل و دلایل این فسادها از جمله تجارت غیر رسمی و قاچاق ، عدم بازگشت ارز را توضیح داد. از صادرات و عدم انجام تعهدات واردکنندگان. است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا