اجتماعی

بخش خصوصی هزینه‌های حمل و نقل و دفن زباله را کاهش می‌دهد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تهران اظهار داشت: تشویق بخش خصوصی برای ورود به حوزه دفع زباله ، کاهش هزینه حمل و نقل ، دفع زباله و تخفیفات ، اما ارتباط شهرداری با بخش خصوصی در این زمینه مسئله ای نیست. این جدید است و این همکاری از سال 2015 آغاز شده است. ” است.

به گزارش سلام آنلاین در اواسط ماه مه امسال ، سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور قانون جدیدی را برای حمایت از سرمایه گذاران دولتی بخش خصوصی در ساخت تسهیلات برای تبدیل زباله های معمولی به انرژی اعلام کرد ، کار جدیدی برای تأمین بودجه شهرداری است. با این حال ، شرکت مدیریت پسماند عربستان سعودی معتقد است که این قانون برای شهر جدید نیست و همکاری بین سازمان مدیریت پسماند و بخش خصوصی تقریباً پنج سال است که برقرار است. و یک نمونه سوزان سوز است که توسط بخش خصوصی برای تولید انرژی مجاز است.

وی افزود: به نظر می رسد وظیفه شهرداری در مصوبه جدید برای سوزاندن سوزان و تبدیل انرژی به تأمین فضای آزاد و زباله به بخش خصوصی مربوط می شود ، جایی که ما از نامزدها در این حوزه حمایت خواهیم کرد و شرکت خواهیم کرد. فراهم آوردن تسهیلات “. وضع موجود یکسان است: در فرایند سوزاندن ، اگر بخش خصوصی 80 درصد سهم داشته باشد ، مابقی توسط شهرداری و سازمان مدیریت پسماند تأمین می شود و درنهایت در بهره برداری از هر دو شهر و بخش خصوصی نقش دارند.

به گفته علیپور ، “بنابراین این راه حل مسئله جدیدی نیست.” مسئله زباله از سال 2015 مطرح شده است و اکنون قانون بیشتر روی آن متمرکز شده است. مدیریت پسماند استقبال می شود زیرا در این حالت با مشارکت بخش خصوصی هزینه حمل و نقل ، دفن زباله و دفع برای سازمان مدیریت پسماند کاهش می یابد. از طرف دیگر ، مقاله ای در این فرمان وجود دارد که سرمایه گذاران را ترغیب می کند تا مشکل زباله ها را پیدا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا