ورزشی

بازگشایی پرونده بازی جنجالی فولاد – ذوب‌آهن و قهرمانی استقلال بعد از ۱۱ سال

به گزارش پایگاه خبری آنلاین خبر سال گذشته ، سرمربی سابق فولاد خوزستان ، مجید جلالی ، در سال 1988 اظهارات مهمی در مورد وقایع لیگ هشتم و لیگ استقلال و بازی هفته گذشته بین فولاد و ذوب آهن ، در اینستاگرام اظهارات مهمی کرد. دیشب جلالی با مدیر رسانه ای سابق خود پیکان بهنام مدادی در اینستاگرام تماس گرفت و وی گفتگوهای جالبی را انجام داد. وی در بخشی از سخنان خود که توجه بسیاری را به خود جلب کرده و برای هواداران فوتبال کمی عجیب بوده است ، وی به پیام فعلی سپاهان و دروازه بان پیکان تیم سابق خود به عنوان کامل ترین فوتبالیست که در 40 سال با او همکاری کرد ، اشاره کرد.

بخش دیگری از سخنان بسیار پرتحرک جلالی مربوط به مسابقات استقلال 1988 بود. در سال 1988 و در لیگ هشتم ، هدف قهرمانی به هفته گذشته خود رسیده بود و علاوه بر نیاز به پیروزی ، استقلال مشهد نیز به شکست ذوب آهن منصور ابراهیم زاده در اهواز توجه کرده بود.با این حال ، در سالهای اخیر شایعات مختلفی درباره این بازی منتشر شده است. بهنام مدادی از جلالی پرسید که همیشه شایعاتی مبنی بر سران دو کارخانه ذوب آهن و ذوب آهن توافق شده است که در بازی هفته گذشته و قهرمانی ذوب آهن فولاد را شکست دهند. همچنین شایعه شده بود كه توافقی در شرایطی حاصل شده است كه انتظار می رود ذوب آهن نیمی از نیم دایره حذف شده را به فولاد واگذار كند و سرانجام هر دو تیم آسیا شوند. در همین رابطه ، وی گفت: “وقایع پیرامون این بازی یکی از رازهایی است که من در قلبم دارم و نمی توانم آنها را انتخاب کنم. صبح روز بازی توسط مدیر فولاد اخراج شدم. اما من برای آخرین بازی در این بازی هنوز بودم.” بنابراین به بازیکنان گفتم که این می تواند فرصت طلایی فوتبال شما باشد. زیرا احتمالاً بسیاری منتظر ضرر شما هستند.

سرمربی فعلی گلگهر در بخش دیگری از گفتگو درباره یکی از بزرگترین حسرت های زندگی خود گفت: هدایت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا یکی از دستاوردهایی بود که وی تجربه نکرده است. جلالی با فولاد و پیکان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد اما نتوانست به آن بازی ها برسد. او همچنین در هنگام رانندگی تراکتور توانست این فرصت را داشته باشد که تبریز را در آسیا هدایت کند ، اما تونی الیویرا به محض شروع لیگ قهرمانان ، جایگزین جلالی شد.

43257

دکمه بازگشت به بالا