اجتماعی

با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مجبور به اعمال مجازات‌ها هستیم

معاون فنی مرکز بهداشت و بهداشت کار در وزارت بهداشت گفت: “تحریم ها برخلاف میل ما است اما با کاهش احترام به پروتکل بهداشتی ما.” “مجبور به مجازات کردن.”

به گزارش سلام آنلاینمهندس مونسن فهدی در کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت روز جهانی محیط زیست که در قالب کنفرانس ویدیویی از استودیوی بهداشت وزارت بهداشت به عنوان جشن امروز برگزار شد ، گفت: شعار روز جهانی محیط زیست این “انتخاب شده است. این بدان معنی است که وقتی هیچ روش درمانی برای بیماری وجود ندارد ، همه باید از پروتکل بهداشتی پیروی کنیم. خصوصاً از آنجا که پیشگیری از بیماری بسیار مهم است.

وی افزود: “در دو یا سه هفته گذشته ، به دلیل بازگشایی مدارس ، افزایش مسافرت ها و اجتماعات ، روند بیماری افزایش یافته است.” البته این روند صعودی به معنای عدم رعایت پروتکل نیست. در عوض ، ما می گوییم که هر غلظت می تواند بار بیماری را افزایش دهد.

وی افزود: “اگر در خانه بمانید ، آنها بیمار نخواهند شد.” اما این اتفاق در هیچ کجای دنیا نخواهد افتاد و انحصار 100 درصدی اتفاق نخواهد افتاد. زیرا ویروس در سراسر جهان نیز در حال شیوع است.

بیش از 17000 تمبر موقت به واحدهای سازگار با کرونا حمله کردند

وی با اشاره به فعالیت های روزمره متخصصان بهداشت محیط گفت: “علاوه بر وظایفی که قبل از فوران کرونا داشتند ، همکاران من نیز پس از آن تعیین تکلیف شدند.” از ابتدای مارس 2009 ، تقریباً 2.6 میلیون بنگاه اقتصادی و کارگاهی توسط همکاران ما مورد بازرسی قرار گرفته اند. از این تعداد ، حدود 49،000 با پروتکل بهداشتی مطابقت نداشتند و بیش از 17،000 به طور موقت تعطیل شدند.

هزار و 452 بازرس بهداشت محیط با ویروس کرونا آلوده شده اند

وی با تأکید بر اینکه اجرای پروتکل بهداشتی یک اصل بسیار مهم است ، گفت: “طی چند ماه گذشته ، یکی از مکانهایی که بیشتر کارها با همکاران بهداشت محیط برای کرونا برگزار می شود گمشده تاکنون هزار و 452 نفر از همکاران من به بیماری کرونا قلب مبتلا شده اند که برخی بهبود یافته و برخی دیگر بیمار هستند. همکاران ما به مکان های مختلف برای شرکت در مراسم خاکسپاری به شهرهای مختلف اعزام شدند و به طور کلی در معرض بیماری بودند.

وی افزود: “مشاهدات و پروتکل های بهداشت شخصی سلامت مردم و سپس سلامتی افرادی را که به آنها خدمت می کنند تضمین می کند.”

با کاهش انطباق با پروتکل ، مجبور به اعمال مجازات هستیم

فارادی درباره تحریم متخلفان از این پروتکل به صراحت گفت: “قوانین زیادی در این زمینه وجود دارد که همکاران ما نیز می توانند از این تحریم ها استفاده کنند.” ستاد مبارزه با کرونا همچنین تعدادی قانون را صادر کرد ، از جمله تعطیلی اتحادیه ها یا ثبت نام کارمندان دولت. همچنین توبیخ ، یک سوم کسر حقوق ، تشکیل پرونده و موارد دیگر می تواند در مورد مجرمان اعمال شود. تحریم ها برخلاف میل ما است ، اما ما مجبور هستیم با کاهش اجرای پروتکل های بهداشتی ، تحریم هایی را اعمال کنیم.

رهنمودهای بهداشتی برای مراسم اربعین

وی در پاسخ به س questionsالاتی درباره نحوه اجرای پروتکل در مراسم عزاداری اربعین گفت: دستورالعمل هایی است که ستاد ملی کرونا و رئیس جمهور مستقیماً برای تاسوعا و عاشورا تصویب کرده اند و همه دستورالعمل ها برای اربعین همچنان معتبر هستند. همان. ” راه اندازی ایستگاه نجات ، گشتن در خانه با گریه ممنوع است. و غیره. عبور از مرز همچنان ممنوع است و ما حتی دستورالعمل هایی را برای خارجی ها ارسال کرده ایم که حتی خارجی ها اجازه خروج ندارند. البته فقط حرام گفتن نمی تواند مشکل را حل کند. اجرای نقاط بهداشتی توسط عزاداران شرط اساسی است. وقتی شاهد مشاهدات پروتکل های بهداشتی در طول جشنواره های تاسوعا و عاشورا هستیم ، امیدواریم که این نکات در مراسم اربعین نیز رعایت شود.

ادامه هید

دکمه بازگشت به بالا