اجتماعی

بازسازی ۱۴۰۰ اتوبوس در تهران تا پایان سال

بر اساس یک گزارش روشن. مهدی علیزاده در حاشیه بازدید خبرنگاری از مرکز بهسازی و نوسازی اتوبوس های دو طبقه 5 اتوبوس گفت: روزها. . اداره نگهداری، بازرسی و زهکشی از دیگر فعالیت های مرکز اتوبوسرانی است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک زیرمجموعه سازمان اتوبوسرانی تهران با اشاره به وجود شش سامانه اتوبوسرانی در تهران گفت: تعمیرات اتوبوس در سه مرحله انجام شده است. بخش خصوصی بابت یارانه ای که دریافت می کند یک اتوبوس خصوصی را تعمیر می کند.

بازسازی 1400 اتوبوس تا پایان امسال

علیزاده در تشریح آمار تعمیرات اتوبوس گفت: 800 دستگاه اتوبوس شخصی (دو کابین) و 600 دستگاه اتوبوس شخصی تا پایان امسال تعمیر می شود.

وی با تایید اینکه عملیات نوسازی و بهسازی از شهریورماه امسال آغاز شده است، گفت: از شهریور تا شهریور امسال 550 دستگاه اتوبوس خصوصی و 243 دستگاه اتوبوس خصوصی تعمیر و ارتقاء یافتند. بر اساس بررسی های اولیه و تهیه چک لیست، برچیدن و بازسازی اتوبوس در سه مرحله انجام می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در شرکت اتوبوسرانی با تشریح سطح تعمیرات و ارتقای اتوبوس گفت: سطح اول شامل برچیدن کل اتوبوس اعم از موتور و گیربکس است. طبقه دوم شامل اتاق ها و اتاقک ها و طبقه سوم شامل اتاق های داخل صندلی های آتش نشانی است.

به گفته علیزاده، اگر اتوبوس نیاز به قطعات جدید داشته باشد، تعمیرات بیش از 24 ساعت طول می کشد اما در غیر این صورت در همان روز انجام می شود.

سامانه ویژه جانبازان و معلولان تهران

وی در پایان گفت: از شش سامانه شهرداری، سامانه ویژه جانبازان و معلولان وجود دارد.

به گزارش شهر، در این بازدید خبرنگاران از سه مرکز تعمیر و بازسازی اتوبوس های عمومی (متعلق به تهران)، اتوبوس های شخصی و شهاب خودرو بازدید کردند.

دکمه بازگشت به بالا