بازدید خبرنگاران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید خبرنگاران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید ۲۶ نفر از خبرنگاران جهت مشاهده اقدامات انجام شده در خصوص وضع عوارض گمرکی در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

به گزارش سلام آنلاین، ظهر شنبه 6 مردادماه بازدید بازرسی از رسانه ها برای مشاهده اقدامات انجام شده برای اعمال تعرفه در فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور علی صالحی، دادستان شهر تهران، برگزار شد. روند اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف کالا در گمرک امام خمینی (ره).

در این بازدید علی صالحی دادستان تهران، میر ابراهیمی معاون دادستان تهران و برخی از مسئولان گمرک حضور داشتند.

این هشتمین بازدید نظارتی و رسانه ای قوه قضائیه با حضور اصحاب رسانه است.

هفتمین بررسی قضایی در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بیش از 50 اصحاب رسانه در هرمزگان برگزار شد. در ادامه این بازدید خبرنگاران از سلول های زنان و مردان، کارگاه ها، سفره خانه ها و سالن های آموزش و پرورش زندان بندرعباس بازدید و با زندانیان به گفتگو پرداختند.

ششمین بازدید بازرسی اصحاب رسانه نیز در اسفندماه سال گذشته برای بازدید و بازرسی از کارخانه دوچرخه سازی واقع در زندان قزلحیسار استان البرز انجام شد. کارخانه دوچرخه سازی زندان قزلحصار حدود 7000 متر مربع است و ظرفیت 500 نفر از زندانیان زندان قزلحصار را دارد.

در راستای رسالت و فعالیت های سازمان زندان و صندوق تعاون زندانیان زندانیان در روز پنجشنبه 12 روچ خمک رکن آپواسک. رئیس سازمان زندان رحیم مطهرنژاد رئیس بنیاد تعاون زندانیان حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم رنجبر مدیرکل زندان استان قم در قم برگزار شد. در این بازدید چهل و پنج خبرنگار و عکاس از 20 رسانه حضور داشتند. از بخش های مختلف اردوهای حرفه آموزی و حرفه آموزی استان قم بازدید کردند.

چهارمین بازدید از مطبوعات روز شنبه 13 آذرماه سال گذشته به منظور اطلاع از رسالت و فعالیت های صندوق تعاون زندانیان برگزار شد که طی آن 30 رسانه مختلف اعم از خبرنگاران و عکاسان چهل و پنج نفر از محوطه زندانی فشافویه بازدید کردند. بنیاد تعاون.

سومین بررسی قضایی نیز با حضور 60 خبرنگار از 45 رسانه کشور (جمعه 7 آنلاین سال گذشته) در هرمزگان برگزار شد. این سفر چهار روزه در استان هرمزگان با محوریت تبیین فعالیت‌های محاکم در حوزه‌های عدالت اجتماعی، ادغام سامانه گمرکی و بنادر و اقدامات انجام شده در حوزه اقتصادی و تلاش برای رفع مشکلات انجام شد. مسائل کارخانه و واحد تولیدی.

هفتم شهریورماه سال گذشته خبرنگاران بیش از 20 رسانه اعم از رادیو، روزنامه و خبرگزاری های کشور به دعوت مرکز رسانه دربار از روستاهای آشوراده و زیارت بازدید کردند. در این بازرسی، مقامات قضایی و استانی در جریان آخرین وضعیت این پروژه به اصحاب رسانه قرار گرفتند و به سوالات آنان پاسخ دادند.

اولین ملاقات دادگاه در 21 مرداد 1402 با حضور 80 نفر از خبرنگاران زندان رجایی شهر صورت گرفت و خبرنگاران از روند تخلیه زندان مطلع شدند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا