بین الملل

بازتاب جهانی پوستر سایت رهبر انقلاب درباره انتقام سخت

بر اساس گزارش رسانه های بین المللی ، پوسترهایی که آیای پولا خامنه ای ، رهبر عالی انقلاب اسلامی را به دنبال برکناری دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از کاخ سفید به تصویر می کشد ، در ایالات متحده به طور گسترده پخش شد. در رسانه های جهان ، به ویژه رسانه های آمریکایی.

در این پوستر ، تصویری از دونالد ترامپ در حال بازی گلف در بالا نشان داده شده است و سایه هواپیمای بدون سرنشین ، که قرار است هدف قرار گیرد ، در نزدیکی او قرار دارد. برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد قصاص اجتناب ناپذیر صدام حسین برای ترور قاتل “و” طراح ترور “حاجیکاسا در این پوستر ارسال شده است:

اگرچه کفش های سلیمانی ادای احترام به قاتل او را دراختیار می گذارد ، اما آنها اشتباهی مرتکب شدند ، اما در آخر آنها مجبور به انتقام شدند ، فرمانده و قاتل هم می دانستند که باید انتقام بگیرند. حساب توییتر فرض می کند که وب سایت رهبر معظم انقلاب نیز این پیام را پخش کرده است.

در نزدیکی كنگره آمریكا ، هیل نوشت: “این توئیت حاوی یك مرد سیاه پوست با پیراهن قرمز شبیه رئیس جمهور سابق آمریكا در سایه هواپیمای خفا است كه بالای سر خود پرواز می كند.” »

رویترز نیز با انتشار یک حساب توییتر از رهبر ایران با تصویری از حمله جولان گلف توسط یک هواپیمای بدون سرنشین ، این خبر را منتشر کرد و قول داد مسئولیت کشته شدن یک ژنرال ارشد ایرانی را به عهده بگیرد.

روزنامه دیلی بیست در پوششی نوشت که یکی از رهبران ارشد ایران تهدید به ترامپ کرده است که ترامپ را ترور می کند. Meaww.com با اشاره به این پوستر نوشت: “آیا ترامپ در فلوریدا ایمن است؟” این پیام کمتر از یک روز پس از برکناری دشمنان خود در خاورمیانه توسط ترامپ که برای اقدام علیه او قیام کردند ، بود.

خبرگزاری AFP در تیتر یک توئیتر نوشت رهبر ایران به ترامپ هشدار داده است که “انتقام قریب الوقوع است”. این مقام ارشد به نقل از خبرگزاری گفت: “قصاص ممکن است در هر زمان رخ دهد.” خبرگزاری AFP یادآوری کرد که ترامپ روز چهارشنبه بدون شرکت در مراسم تحلیف جو بایدن به زمین گلف مارنگو در فلوریدا سفر کرد.

وب سایت انگلیسی “دیلی استار” نیز در “توئیت وحشتناکی” که توسط رهبر عالی ایران نوشته شده قول انتقام را داده است. این تصویر رایانه ای ، تصویری از بالا به پایین را نشان می دهد که یک سیاه پوست در سایه هواپیمای بدون سرنشین گلف بازی می کند.

انتهای پیام / 4129 /

دکمه بازگشت به بالا