حوادث

“ایمنی” مظلوم واقع شده است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران با تاکید بر اینکه می توان از اینترنت برای افزایش آگاهی مردم استفاده کرد ، اما در عین حال باید باورهای مردم در این زمینه تغییر کند. وی گفت: “اینترنت فضایی نامحدود است و هرکسی در راستای اهداف خود این مسیر را دنبال می کند.” بنابراین اگر کسی به ایمنی اعتقاد ندارد ، هنوز به کلاس های ایمنی در این فضا نمی رود.

رسول هلالی در گفت وگو با سلام آنلاین وی در مورد استفاده از اینترنت برای افزایش آگاهی عمومی در مورد امنیت گفت: اینترنت زمینه ای است که می توان از آن برای بالا بردن سطح فرهنگ امنیت استفاده کرد و آموزش بیشتری را به مردم ارائه داد. این دوره. اگر از این قابلیت به درستی استفاده شود و آموزش ایمنی به درستی ارائه شود ، می توان فرهنگ ایمنی را افزایش داد. اما یکی از مهمترین آنها اعتقاد به ایمنی است.

وی با تاکید بر نیاز به باورهای ایمنی در بین مردم ، گفت: مردم انگیزه ها و باورهای خود را از اینترنت از طریق اینترنت می گیرند. فضای اینترنت مکانی نامحدود است و همه به سمت هدف خود حرکت می کنند. بنابراین اگر کسی به ایمنی اعتقاد ندارد ، هنوز به آموزش ایمنی در این فضا نمی رود.

وی گفت: بنابراین ، اگرچه می توان از اینترنت برای افزایش آگاهی مردم استفاده کرد ، اما در عین حال ، باورهای افراد در این زمینه باید تغییر کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی تهران گفت: متأسفانه ایمنی سرکوب شده و دلیل آن عدم اعتماد به ایمنی است. هیچ کس نمی تواند بپذیرد که این برای همه خطرناک است.

هیلاری با اشاره به تصادف آسانسور که پس از قطع برق قبلی رخ داد ، گفت: “با تشدید این تصادف ، تعداد زیادی از افراد جامعه با آن برخورد کردند و به اهمیت نکات ایمنی پی بردند.” از زمان اعتقاد به اهمیت اهمیت حوادث آسانسور ، آموزش مربوط به آن به اینترنت راه پیدا کرد. این مثال نشان می دهد که اگر باور نکنیم که ممکن است خطری برای ما اتفاق بیفتد ، تعقیب نمی کنیم و برعکس ، اگر به ایمنی ایمان داریم ، نکات ایمنی را جستجو می کنیم.

وی گفت: فرهنگ زمان می برد و زمان می برد. با این حال ، حصار مناسب برای ایمنی ضروری است. برنامه ریزی و هزینه های بلند مدت باید ارائه شود. در حال حاضر ، آتش نشانی معتقد است که این توقف باید به درستی اجرا شود و ما توجه ویژه ای به آموزش شهروندی داریم.

وی گفت: متأسفانه ما نمی توانیم همکاری خوبی با سایر سازمان ها در این زمینه داشته باشیم. زیرا اکثر مردم خواهان نتایج سریع هستند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگ سازمان آتش نشانی تهران گفت: “باید موج بزرگی از فرهنگ ایمنی ایجاد شود تا همه درباره ایمنی صحبت کنند.” پس از حادثه پلاستیک ، توجه بیشتری به ایمنی شد ، اما متأسفانه آنچه بعد از پلاستیک اتفاق افتاد احساسی بود و پس از مدتی ایمنی دوباره اهمیت خود را از دست داد.

وی گفت: “کرونا برای ما یک تهدید و یک فرصت است زیرا به ما می گوید که می توان از اینترنت به درستی استفاده کرد.” ما بستری را برای کلاس مجازی راه اندازی کردیم. و غیره. اینکه ما در حال تولید محتوا نیز هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا