علمی و پزشکی

ایران در حال حرکت به سمت ایمنی جمعی کرونا

عضو کمیته علمی ستاد کورونا در مورد نتایج مطالعه 25 میلیون ایرانی آلوده به تاج ویروس تا کنون توضیح داد: “این که آیا این سیاست این کشور باعث ایجاد امنیت جمعی می شود یا خیر. به اعتقاد من امنیت جمعی ، روند ایجاد امنیت نسبی روند مثبت است.

در مصاحبه با سلام آنلاین ، دکتر مسعود مردانی وی با تأکید بر اینکه 80 تا 85 درصد از موارد Covid 19 ناتوانی هستند. وی گفت: بنابراین این رقم 25 میلیون جزو آمار روزانه منتشر شده از سوی وزارت بهداشت نیست. آماری از قبیل شیوع 25 میلیون ایرانی تاکنون از طریق بررسی های اپیدمیولوژیکی سریال که میزان بروز این بیماری همه گیر را نشان می دهد ، بدست آمده است.

وی گفت: “اگر این جمعیت بیماری قلبی عروق کرونا داشته باشد ، بعید است که آنها دوباره دچار آن شوند.” از آنجا که آنتی بادی های محافظ در بدن آنها ایجاد می شود و ممکن است روزی تا 70 درصد ایرانیان آلوده شوند ، ماسک ، دستکش و غیره قابل دور ریختن هستند.

این متخصص بیماریهای عفونی ادامه داد: یک عفونت کورو ویروسی دوم نادر است و اگر فرد دوباره آن را بدست آورد ، احتمال بروز شدید و خفیف یکسان است.

برای پاسخ به این سؤال که چرا تعداد کشته شدگان ناشی از تاجگذاری درست انجام شده است ، اما آمار اعلام شده 25 میلیون ایرانی مطابق با آمار روزانه وزارت بهداشت نیست؟ وی می گوید حدود 80 تا 85 درصد مواردی که بدون علامت یا بدون علامت به ویروس مبتلا می شوند ، نمی میرند و دلیل این تفاوت است.

عضو کمیته علمی ضد کرونا گفت: “کشور ما به سمت امنیت جمعی پیش می رود.” بنابراین چه این سیاست این کشور امنیت جمعی ایجاد کند یا نه ، ما به سمت امنیت جمعی پیش می رویم. من معتقدم که روند ایجاد امنیت نسبی یک روند مثبت است. برای دریافت واکسن باید وضعیت بیماری در ایران و جهان را با هم ارزیابی کنیم. اگر یک بیماری باعث شود مجدداً Quid 19 منتقل نشود ، نشان می دهد که فرد در برابر این بیماری مصون است ، اما اگر ایمنی پایدار نباشد ، ما به طور موقت از این بیماری بهبود خواهیم یافت ، حداقل تا زمانی که واکسن و درمان واضحی صورت نگیرد. .

مردی که تخمین می زند تا 35 میلیون ایرانی در ماه های آینده آلوده خواهند شد. اما اکنون می بینیم که این پیش بینی ها صحیح است و اولین گام های امنیت جمعی شناخته شده است.

به گزارش سلام آنلاین روز گذشته رئيس هیئت مدیره در جلسه ستاد ملی شاهنشاهی با استناد به گزارشی از وزارت بهداشت اعلام شد که در حدود 150 میلیون ایرانی در 150 روز گذشته به این ویروس آلوده شده اند و 30 تا 35 میلیون نفر دیگر نیز در معرض خطر هستند.

در این مصطفی غنی دبیر کمیته علمی کرونا گفت: “بیش از 90٪ از افراد مبتلا به Covid_19 آنقدر خفیف هستند که حتی دکتر نمی بینند.” بنابراین وقتی وزارت بهداشت اعلام کرد که 25 میلیون نفر یا نزدیک به 20 درصد از جمعیت کشور دچار آترواسکلروز هستند ، این بدان معنی است که آنها همان گروه از افراد با همان بیماری خفیف هستند که به ویروس آلوده شده اند اما بیماری مطلوب ندارند. به پزشک مراجعه کرده و یک آزمایش مولکولی انجام دهید. آنها را تشخیص دهید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا